خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه اسلامی کارگران لرستان:

تمامی کارگران لرستانی سبد کالا دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۷۳

رئیس جامعه اسلامی کارگران لرستان گفت: تمامی‌کارگران استان لرستان به زودی سبد کالا دریافت می کنند.

رئیس جامعه اسلامی کارگران لرستان گفت: تمامی‌کارگران استان لرستان به زودی سبد کالا دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدحسن موسیوند در جمع خبرنگاران، با تبریک دهه مبارک فحر اظهار کرد: در روزهای گذشته که از سوی دولت اعلام شد چه گروهایی سبد کالایی را دریافت می‌کنند متوجه شدیم که نیمی از کارگران زحمت کش لرستان این سبد را دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۳۳ هزار نفر ازجمعیت استان لرستان را کارگران تشکیل می‌دهند، جامعه اسلامی کارگران استان پیگیر این موضوع شد تا تمامی کارگران لرستانی از این سبد کالایی بهره‌مند شوند.

موسیوند بیان کرد: بعد از مکاتبان انجام شده با کانون شورای اسلامی کار کشور، این کانون قول مساعد داد که همه کارگران لرستانی سبد کالایی دریافت نمایند.

وی افزود: قشر کارگر جز زحمت کش‌ترین قشر‌ها در جامعه است که متاسفانه مظلوم واقع شده‌اند و در خدماتی که معمولا دولت‌ها ارائه می‌کنند این قشر نادیده گرفته می‌شوند و امیدواریم این قشر زحمت کش و دلسوز در اولویت خدمت رسانی باشند.

رئیس جامعه اسلامی کارگران لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: این تشکل برنامه‌هایی ویژه برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته است که دیدار ‌با خانواده شهدا، غبار روبی‌گلزار شهدا و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یادواره شهدای کارگر با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از جمله این برنامه‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز