خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان خبر داد:

پیشرفت بدون وقفه پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۷

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان اظهار کرد: در صورتی‌ که اعتبارات مربوط به پروژه ی انتقال آب " کاکا رضا " به شهر خرم آباد تخصیص یابد، این پروژه سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت آبفای لرستان گفت: در صورتی‌ که اعتبارات مربوط به پروژه ی انتقال آب " کاکا رضا " به شهر خرم آباد به‌‌ موقع تخصیص یابد، در سال ۹۳ این پروژه آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، مهندس " اکبریان "، درخصوص مشخصات این پروژه گفت: با تخصیص ۶۰ میلیون متر مکعب آب از پشت سد سراب تلخ به شهر خرم آباد، ۵۵ میلیون متر مکعب آن جهت مصارف شرب جمعیت ۵۷۰ هزار نفری شهر خرم آباد برای افق زمانی ۱۴۱۵ پیش بینی شده است و ۵ میلیون متر مکعب باقی مانده نیز جهت مصارف صنایع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: درحال حاضر از ۱۸ کیلومتر طول خط انتقال، ۱۱ کیلومتر آن در اقطار ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ میلی متر از نوع فولادی لوله گذاری شده و حدود ۳۶۰ متر از تونل ۴۵۰ متری آن در ابعاد ۷/۴ در ۷/۴ متر اجرا شده است.

وی گفت: قرارگاه سازندگی در حال انجام عملیات اجرایی باقیمانده پروژه است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال ۹۳ این پروژه آماده بهره برداری شود.
" اکبریان " همچنین اظهار داشت: عملیات خاکبرداری و ایجاد مسیر دسترسی به طور کامل انجام شده است و پیشرفت فیزیکی حفر تونل نیز بالای ۸۰ درصد است؛ بنابراین با توجه به اهمیت پروژه در نظر داریم با تمام توان مراحل به پایان رسیدن کار را پی گیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز