خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

۲۵ سمن در لرستان فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تعداد طرح‌های حمایت شده توسط سازمان ورزش جوانان را ۲۵ مورد عنوان کرد و گفت: سمن ها در لرستان باید فعالیت های حدی تری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تعداد طرح‌های حمایت شده توسط سازمان ورزش جوانان را ۲۵ مورد عنوان کرد و گفت: سمن‌ها در لرستان باید فعالیت‌های حدی تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا محمدی اصل در جلسه ارتباط با ساماندهی امور جوانان استان لرستان با اشاره به زمینه فعالیت سمن‌های لرستان اظهار کرد: در زمینه اجتماعی چهار سمن، فرهنگی شش سمن، علمی و پژوهشی چهار سمن، ازدواج و خانواده یک سمن در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگی ورزشی یک سمن، زیست محیطی یک سمن، رسانه و فضای مجازی دوسمن و میراثفرهنگی و گردشگری یک سمن فعال هستند، تصریح کرد: چهار سمن نیز در زمینه هنری در حال طی مراحل تاسیس هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تعداد طرح‌های حمایت شده توسط سازمان ورزش جوانان را ۲۵ مورد عنوان کرد و گفت: از جمله این طرح‌ها برگزاری دومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع)، نمایشگاه پیوند آسمانی و نخستین گنجواره سراسری شعر امام جواد(ع) هستند.

وی بیان کرد: اعزام سمن‌ها به دوره‌های توانمندسازی، میراثفرهنگی و گردشگری، کارآفرینی، رسانه و فضای مجازی، علمی و پژوهشی، زیست محیطی، آسیب‌های اجتماعی، برگزاری جلسات هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولان، نمایشگاه تلاوت آرامش، برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه از دیگر برنامه‌های این سازمان بوده است.

محمدی اصل با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در تشکیل جلسات و تعداد مصوبات جزو ده استان بر‌تر کشور است، عنوان کرد: استان لرستان بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در تشکیل جلسات و تعداد مصوبات جزو ده استان بر‌تر کشور است.
ومتاسفانه در بخش پرداخت تسهیلات ازواج با توحه به عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازواج در شرایط مطلوبی قرار نداریم وامیدواریم بانک‌ها ی استان همکاری لازم را در بحثوام ازواح با ستاد ساماندهی جوانان در لرستان انجام دهند.
وی به مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان اشاره و خاطر نشان کرد: این ستاد امسال در بخش اوقات فراغت ۱۵ مورد، ازدواج ۱۵ مورد، هویت ۱۲ مورد، مشارکت شش مورد، آموزش پنج مورد، خانواده پنج مورد، مناسبت‌ها ۱۱ مورد، سایر موارد ۲۳ مورد مصوبه داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به درصد محقق شدن این مصوبات گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات اوقات فراغت، ۴۵ درصد ازدواج، ۵۶ درصد هویت، ۹۰ درصد مشارکت، ۱۰۰ درصد آموزش، ۱۰۰ درصد خانواده، ۱۰۰ درصد مناسبت‌ها و ۸۳ درصد سایر موارد تحقق یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز