خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان:

یادواره شهدای کارگر لرستان، همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۹

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: یادواره شهدای کارگر استان همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: یادواره شهدای کارگر استان همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران برگزار می‌شود.

ˈ به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویس کرمیˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ویژه برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ایام دهه فجر، افزود: غبارروبی گلزار شهدا با حضور فعالان اقتصادی، کارگران، تولیدکنندگان و تعاونگران استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام در لرستان است.

وی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای واحدهای تولیدی استان لرستان را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد ویس کرمی، بازدید از واحدهای تولیدی و برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر با حضور جامعه تحت پوشش شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان لرستان نیز دهه فجر امسال در شهرستانهای تابعه استان برگزار می‌شود.

وی دیدار فعالان بخش تولید با نماینده ولی فقیه در استان لرستان را یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر عنوان کرد و افزود: مشابه این برنامه در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

ویس کرمی، برنامه خانوادگی کوهپیمایی کارگران در خرم آباد و همچنین مسابقات ورزشی، فرهنگی کارگری را از دیگر برنامه‌های این شورا در دهه فجر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز