خبرگزاری کار ایران

در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛

بعثت دربی غرب کشور را از خیبر برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۲

در هفته ششم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم " خیبر خرم‌آباد " با ۲ گل مغلوب " بعثت کرمانشاه " شد.

در هفته ششم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم «خیبر خرم‌آباد» با ۲ گل مغلوب «بعثت کرمانشاه» شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در بازی‌های گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران و از منطقه جنوب تیم خیبر خرم‌آباد در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی میزبان همسایه خود بعثت کرمانشاه بود.

در این دیدار تیم خیبر که می‌توانست با پیروزی برابر حریف بالانشین در جدول، به مدعیان صعود نزدیک شود، اسیر و مقهور حریف خود شد و بازی را با ۲ گل سجاد سیاه‌کمری در دقیقه ۶۶ و ابوذر بالا‌یی در دقیقه ۸۶ که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به نماینده کرمانشاه واگذار کرد.

بازیکنان خیبر که در غیاب «علی صدرا» مهره تاثیر‌گذار خود، فقدان یک بازیگردان را به خوبی احساس می‌کردند، عملاً با در اختیار گذاشتن میانه میدان به حریف، حرفی برای گفتن نداشت و اگر درخشش «اسماعیل میرزاپور» دروازه‌بان این تیم نبود، یکی از سنگین‌ترین شکست‌های فوتبال لرستان برابر تیم استان همسایه‌اش رقم می‌خورد.

این دیدار فقط یک حسن برای فوتبال لرستان داشت و آن معرفی بازیکن جوان و آینده‌داری به نام «سهندمحمدی‌اصل» هافبک جوان و با تکنیک خیبر و فرزند مدیر کل کنونی ورزش و جوانان لرستان بود که با ورود خود به ترکیب این تیم، جان تازه‌ای به خط هافبک خیبر داد.

قرمزپوشان بعثت با مربی‌گری یوسف زارعی و بازکنان خوبی همچون شهریار مرادبیگی بازیکن اسبق مس کرمان مدعی جدی صعود از این گروه خواهد بود.

قضاوت این بازی بر عهده مهدی نجار با کمک علی رعیت و محمد جمالی از کرج بود.

خیبر خرم آباد(پیراهن سبز): اسماعیل میرزاپور، فرزاد بهاری، مسعود ویس‌کرمی‌، مسلم پروانه‌پور، مسعود ستاری، اسماعیل رشنو(سینا محمدی‌اصل ۶۸)، یاسر درویشی(حامد سعیدی ۷۰)، محمد فاضلی، مصطفی ندری، حمید می‌ر‌دریکوند، رضا شرفی(شهاب دارایی ۸۷)، سرمربی‌: کاظم بهاروند، مربیان: محمد‌رضا چگنی، رضا حاتمی‌زاده، نصرت‌الله نعمت‌الهی و بهزاد پشتدار، سرپرست: ولی خسروی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز