خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خرم آباد عنوان کرد:

برای توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی تمام تلاش خود را به خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۱

در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز لرستان، محمد مهرابی رئیس شورای شهر خرم آباد عنوان کرد تمام تلاش خود را برای توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی شهر خرم آباد خواهم کرد.

در جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز لرستان، محمد مهرابی رئیس شورای شهر خرم آباد عنوان کرد تمام تلاش خود را برای توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی شهر خرم آباد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز جهت هماهنگی برای برگزاری نخستین جشنواره خیرین کتابخانه ساز لرستان با حضور تیمور احمدوند مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، مهرابی رئیس شورای شهر خرم آباد و برخی دیگر از اعضای شورای شهر خرم آباد و اعضای هئیت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز لرستان در محل شورای شهر خرم آباد برگزار شد.

در این جلسه محمد مهرابی، فرشاد سیفی و محسن اقبالی به عضویت افتخاری انجمن خیرین کتابخانه ساز لرستان درآمدند. رئیس شورای شهر خرم آباد ضمن اشاره به اینکه فقر فرهنگی زیر بنای فقر اقتصادی است، نگاه شورای شهر را به مقوله فرهنگ نگاه ویژه‌ای دانست و جایگاه کتابخانه‌های عمومی را در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه ممتاز قلمداد نمود. رئیس شورای شهر خرم آباد پیشنهاد ایجاد کمیته‌ای با موضوع کتابخانه‌های عمومی را درون کمیته فرهنگی مطرح نمود.
وی تاکید کرد در صورتی که توفیق خدمت در حوزه شهرداری را داشته باشد در راستای رفع مشکلات کتابخانه‌ها و آنچه به عنوان وظیفه شهرداری‌ها در قبال کتابخانه‌های عمومی است ‌‌نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

در این جلسه که با پیگیری و مساعدت فرشاد سیفی عضو شورای شهر خرم آباد در محل این شورا برگزار شد وی یاد آور شد که خوشبختانه این اولین شورای شهری است که اکثریت قریب به اتفاق اعضاء بر سر توسعه فعالیت فرهنگی و حضور در کمیسیون فرهنگی آن اتفاق نظر دارند و این نوید بخش روزهای بهتری برای برای شهروندان است.

در ادامه تیمور احمدوند؛ ضمن اشاره به اینکه اگر مردم مطالعه صحیح نداشته باشند مطالبه صحیح نخواهند داشت و این یعنی عدم تناسب بین توقع مردم و وظیفه مسئولین که مهم‌ترین عامل افزایش نارضایتی هرچند کاذب شهروندان می‌باشد. توسعه فرهنگی در هر جامعه‌ای را یک امر درونزا خواند که نیازمند حرکت هم جهت و توأمان شهروندان و مسئولان است.
احمدوند، ورود رئیس و اعضای شورای شهر خرم آباد را به انجمن خیرین کتابخانه ساز مبارک دانست و اظهار داشت با توجه به اینکه اعضای شورای شهر مورد وثوق شهروندان هستند ورودشان به مقولات فرهنگی و بویژه عرصه کتاب و کتابخوانی موثمر ثمر خواهد بود. وی افزود، عضویت در انجمن خیرین قرار نیست همیشه توأم با کمک‌های مادی باشد چه بسا پشتیبانی‌های معنوی که کارساز‌تر از کمک‌های مالی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز