خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

کارگران پتروشیمی خرم آباد به‌دلیل سقوط از ارتفاع و موج انفجار جان باخته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۹

چکیده: آسیب دیدگی کارگران فوت شده بیشتر ناشی از ضربه بوده است چرا که آن‌ها بعد از وقوع انفجار از ارتفاعی که در حال جوشکاری بوده‌ سقوط کرده‌اند. / شدت جراحات وارده به خونریزی داخلی، آسیب شدید به ناحیه شکم و پارگی عروق دو کارگر یاد شده منجر شده بود که هر دو در ‌‌‌نهایت فوت شدند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌گوید دو کارگر آسیب دیده در حادثه انفجار مخزن سوخت در پتروشیمی خرم‌آباد بدلیل شدت جراحات وارده ناشی از سقوط از ارتفاع و موج انفجار، جان باخته‌اند.

«هوشنگ بادپی» در خصوص انفجار و آتش‌سوزی صبح روز گذشته(۱۴ دی ماه) در مخزن گازوئیل کارخانه پتروشیمی خرم‌آباد به ایلنا گفت: دو کارگر آسیب دیده در انفجار به نام‌های «بهمن آزادی مقدم» و «مهدی‌پور» به بیمارستان شهدای عشایر لرستان منتقل شدند که آقای آزادی مقدم پیش از رسیدن به بیمارستان و آقای مهدی‌پور در بیمارستان فوت شدند.

وی ادامه داد: آقای آزادی مقدم قبل از آنکه به بیمارستان برسد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و آقای مهدی‌پور هم با حال بسیار وخیمی وارد اورژانس بیمارستان شد که ۳ ساعت اقدامات درمانی بر روی وی موثر واقع نشد و عصر دیروز درگذشت.

به گفته بادپی، آسیب دیدگی کارگران فوت شده بیشتر ناشی از ضربه بوده است چرا که آن‌ها بعد از وقوع انفجار از ارتفاعی که در حال جوشکاری بوده‌ سقوط کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان اظهار داشت: شدت جراحات وارده به خونریزی داخلی، آسیب شدید به ناحیه شکم و پارگی عروق دو کارگر یاد شده منجر شده بود که هر دو در ‌‌‌نهایت فوت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز