خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

هواپیما در خرم آباد منظم بنشیند، توسعه لرستان محقق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۰

استاندار لرستان: یکی از زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه استان، برقراری پروازهای منظم در فرودگاه خرم آباد است.

ایلنا: استاندار لرستان گفت: یکی از زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه استان، ا برقراری پروازهای منظم در فرودگاه خرم آباد است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس " هوشنگ بازوند " در جمع فعالان اقتصادی استان، افزود: تا زمانی که این مهم در استان محقق نشده و فرودگاه خرم آباد دارای پروازهای منظم و روزانه نباشد، امکان جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بسیار محدود خواهد بود.

نماینده دولت در لرستان گفت: برای همین منظور، طرح خرید دو فروند هواپیما برای فعالیت در فرودگاه خرم آباد در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، برای انجام این کار، با استفاده از منابع بانکی(خارج از استان) نسبت به خرید و تامین یک فروند هواپیما برای استان اقدام شده که پیگیری برای تامین هواپیمای دوم نیز دردستور کار قرار دارد و لازم است بانک های استان دراین زمینه بیش از پیش همراهی و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که فرودگاه خرم آباد دارای هواپیما شود، شرکت های بخش خصوصی یک آشیانه ثابت را در این فرودگاه ایجاد خواهند کرد و این اقدام حرکتی جدی در زمینه تامین و توسعه زیرساخت های اقتصادی و توسعه استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذار برای فعالیت های اقتصادی خود استان های مستعد و دارای ظرفیت را انتخاب خواهد کرد، باید برای تامین خواسته ها و نیازهای مسلم و قانونی بخش خصوصی در روند توسعه استان اقدام جدی شود.

وی افزود: وظیفه مدیران دولتی زمینه سازی برای فراهم کردن این بستر با استفاده از اختیارات مدیریتی، تدبیر و عقلانیت در عرصه انجام ماموریت هاست و درغیراینصورت مدیر از نظر ما کارآمدی لازم برای تصدی مسئولیت را ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به یک زبان مشترک میان دولت و بخش خصوصی لازمه همکاری و تعامل این دو بخش در راستای توسعه و سرمایه گذاری در استان است، اظهار داشت: با محقق شدن این مهم، برآیند کار منجر به رشد و تعالی استان لرستان در سایه تولید ثروت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز