خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

کمک به ورزش نقاط حاشیه نشین در لرستان را در اولویت اصلی قرار می دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۶

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در بازدید از سالن های منطقه مستعد ولی حاشیه نشین پشت بازار خر م آباد بر توسعه وکمک به رشد سرانه فضایی ورزشی وکمک به تقویت بنیه ورزشی مناطق حاشیه نشین ولی پر استعداد لرستان تاکید کرد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در بازدید از سالن‌های منطقه مستعد ولی حاشیه نشین پشت بازار خر م آباد بر توسعه وکمک به رشد سرانه فضایی ورزشی وکمک به تقویت بنیه ورزشی مناطق حاشیه نشین ولی پر استعداد لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضا محمدی اصل گفت: منطقه محروم پشت بازار از مناطق پر استعداد در ورزش لرستان وحتی کشور است که قهرمان پر آوازه‌ای همچون غلام محمدی‌ها، آرش میر اسماعیلی‌ها وسرلک هاوبسیاری از ورزشکاران قهرمان را به ورزش کشور تحویل داده ولازم است به این ماطق توجه جدی شود.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: نقاط حاشیه نشین شهر نیز یکی از نقاط بسیار آسیب پذیر شهر است کمبود وسایل و امکانات ورزشی در آن‌ها بسیار محسوس است و باید با این قشر از مردم نیز امکانات ورزشی همگانی داده شود و نباید از آن غافل بود.

اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش می‌کند با سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، طرح‌های پژوهشی را در حوزه ورزش و جوانان به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهد.

وی گفت: تحقق برنامه‌های ورزشی در بخش‌های قهرمانی و همگانی و مرتفع شدن بخشی از مشکلات و اجرایی شدن برنامه‌های راهگشا در حوزه جوانان به بهره گیری ازکارهای پژوهشی بستگی دارد.

محمدی اصل بررسی موانع و مشکلات موجود در توسعه ورزش قهرمانی و ارائه راهکارهای عملی، دلایل عدم حضور بخش خصوصی در ورزش استان و راه‌های جذب حامیان مالی برای تیم‌های ورزشی و ارائه راهکار در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استانی جهت همگانی کردن ورزش را به عنوان محورهای مورد نیاز پژوهش اداره کل در حوزه ورزش برشمرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موانع و مشکلات موجود در ایجاد اشتغال برای جوانان و ارائه پیشنهادات سازنده، دلایل بالا رفتن سن ازدواج و بررسی دلایل عمده طلاق در استان و عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان و راهکارهای کنترل به عنوان محورهای مورد نیاز و اولویت دار پژوهش اداره کل در حوزه جوانان می‌باشد که پژوهشگران می‌توانند در این راستا با شورای پژوهش اداره کل همکاری کنند.

امکانات ورزشی باید بگونه‌ای باشد که برای همه اقشار قابل دسترس و بدون محدودیت باشد و کانون‌های ورزش همگانی کمک شایانی در این زمینه می‌توانند به مردم کنند.

وی گفت: ورزش سبب افزایش نشاط اجتماعی و کاهش بی‌انگیزگی در جوانان می‌شود زیرا با انجام ورزش روحیه و شادابی در جوانان افزایش می‌یابد.

محمدی اصل افزود: فرهنگ ورزش کردن باید در جامعه گسترش پیدا کند تا آسیب‌های اجتماعی به‌‌ همان میزان کاهش و سلامت اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز