خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور سیاسی و امنیتی استانداری لرستان:

دخالت استانداری را در انتخاب شهردار خرم‌آباد تکذیب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۴

شهر خرم آباد اکنون بیشتر از هر موقعی به وجود شخص مهمی که برای شهر نقشی اساسی ایفا می‌کند، نیاز دارد و باید همه اعضای شورا اسلامی شهر خرم آباد با هماهنگی کامل نسبت به انتخاب شهردار متخصص و متعهد اقدام نمایند.

سرپرست امور سیاسی و امنیتی استانداری لرستان هرگونه دخالت استانداری لرستان در انتخاب گزینه خاص برای شهرداری را تکذیب کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی سرپرست معاونت امور سیاسی و امنیتی استانداری لرستان در ارتباط با دخالت استانداری و معاونت امور سیاسی در اعمال فشار بر شورای شهر خرم آباد برای انتخاب شهر دار مورد نظر استانداری لرستان و جلسه با تعدادی از اعضایی شورای شهر خرم آباد برای انتخاب گزینه مورد نظر گفت: متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد با تصمیم گیری‌های نابجا و عدم تعامل با هم در انتخاب شهردار برای شهر خرم آباد باعثبروز مشکلات عدیده برای شهر شده و این عزیزان در قبال رای مردم خود را مسئول نمی‌دانند.
وی گفت: با گذشت بیش از ۳ماه از آغاز به کار تنها مرکز استانی که شهردار آن هنوز انتخاب نشده، شهر خرم آباد است.
سرپرست معاونت امور سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: شهر خرم آباد اکنون بیشتر از هر موقعی به وجود شخص مهمی که برای شهر نقشی اساسی ایفا می‌کند، نیاز دارد و باید همه اعضای شورا اسلامی شهر خرم آباد با هماهنگی کامل نسبت به انتخاب شهردار متخصص و متعهد اقدام نمایند.
وی هر گونه دخالت استانداری و معاونت امور سیاسی و امنیتی در انتخاب گزینه مورد نظر خود را قویا تکذیب نمود و نظر برخی از اعضایی شورا شهر خرم آباد در فشار معاونت سیاسی و شخص وی در انتخاب گزینه مورد نظر وی را تکذیب نمود.
وی تصریح کرد: امیدوارم اعضایی محترم شورای شهر خرم آباد در فرصت اندک باقی مانده با انتخاب شهردار اصلح نسبت به اعتماد و رای مردم خود را مسئول بدانند.
وی ادامه داد: انتخاب شهردار حق شورای شهر است و ما نیز از گزینه نهایی مورد نظر شورای شهر استقبال خواهیم نمود، ولی هرگونه هجمه و اظهار نظر‌های غیر کارشناسی و دور از انصاف را قبول نخواهیم کرد و در صورت تکرار با آن برخورد خواهیم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز