خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان:

۵۰درصد مردم لرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۲

در حال حاضر۶۹۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی قرار دارند که یک سوم جمعیت شهری و روستایی را شامل می شود / به طور کلی ۵۰ درصد جامعه ی شهری زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی هستند.

ایلنا: مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان: در حال حاضر۶۹۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی قرار دارند که یک سوم جمعیت شهری و روستایی را شامل می شود که به طور کلی ۵۰ درصد جامعه ی شهری زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی در نشست اعضای شواری اداره کل تأمین اجتماعی لرستان با حضور امینی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل استان ها، با بیان اینکه لرستان سرزمین مفرغ دنیاست و بسیاری از آثار مفرغی در موزه ی لوور فرانسه قرار دارد، اظهارداشت: لرستان قدمت ۴۰هزار ساله دارد، ولی؛ آن طور که شایسته است به این استان توجه نشده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان از کمبود نیروی انسانی در این سازمان خبر داد و گفت: در شعبه ی یک خرم آباد، الشتر و درود با چالش نیروی انسانی روبرو هستیم.
وی در ادامه گفت: شرایط فعلی استان لرستان شرایط مناسبی نیست و در بحثبیکاری رتبه ی نخست را کشور دارد که امیدواریم با استقرار دولت تدبیر و امید توجه به لرستان بیشتر شود.
وی گفت: ما دارای ۱۱ شعبه هستیم که ۳۸۹ نفر پرسنل در آنها مشغول به کار هستند. درحال حاضر در تنگنای نداشتن نیروی انسانی هستیم.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم آزمونی به طور قانونی برگزار و یک سنجش و ارزیابی از نیاز شهرستان انجام بگیرد و نیروی های مورد نیاز جذب شود.
وی در ادامه اضافه کرد: در شعبه ی یک خرم آباد، الشتر و درود با چالش نیروی انسانی روبرو هستیم.
مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان اظهار داشت: در حال حاضر۶۹۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی قرار دارند که سوم جمعیت شهری و روستایی را شامل می شود که به طور کلی ۵۰ درصد جامعه ی شهری زیر پوشش بیمه ی تأمین اجتماعی هستند.
مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی لرستان ۱۲۰ میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد، عنوان کرد: در وصول حق بیمه در پایین ترین سطح هستیم که اگر پروژه ها فعال بشنود تا حدودی مشکلات کم می شود.
وی یادآورشد: از طرف دیگر با کارگرها و قشر ضعیف روبرو هستیم.
این مقام مسوول با اشاره به چالش های موجود در تأمین اجتماعی استان تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی کشور نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته باشد
حمزه لویی خطاب به دکتر امینی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل استان ها گفت: شما حلقه ی واسط و رابط بسیار قوی بین ستاد، افراد و سیستم هایی که در صف اداره کل کار می کنند، هستید.
وی در ادامه خواستار رفع مشکل کندی اتوماسیون برای مدیران استانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز