خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

پنجاه هزار جلد کتاب درقالب ۴۵ عنوان در لرستان توزیع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۰

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون پنجاه هزار جلد کتاب درقالب ۴۵ عنوان مختلف بین اقشار مردم توزیع شده است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون پنجاه هزار جلد کتاب درقالب ۴۵ عنوان مختلف بین اقشار مردم توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پنجاه هزار جلد کتاب درقالب ۴۵ عنوان مختلف بین اقشار مردم توزیع شده است. در آستانه اجرای فاز چهارم طرح ایستگاه مطالعه در استان لرستان پنجاه و پنج هزار جلد کتاب به منابع قبلی ایستگاه‌های افزوده می‌شود.
وی در ادامه افزود: طرح ایستگاه مطالعه رایگان با هدف افزایش سطح تماس آحاد جامعه با کتاب و دسترسی آسان عموم مردم به منابع اطلاعاتی و پرکردن بهینه اوقات فراغت و ترویج فرهنگ مطالعه مفید، بهمن ماه سال گذشته در استان به بهره برداری رسید.
احمدوند در ادامه اضافه کرد: در این طرح مراکز پر رفت و آمد سطح شهر شناسایی و در آن‌ها قفسه کتابی تحت عنوان «ایستگاه مطالعه» قرار داده می‌شود تا شهروندان در مقاطع سنی مختلف کتاب مورد علاقه خود را از آنجا برداشته و مطالعه کنند و پس از مطالعه آن را به یکی از ایستگاه‌های مطالعه یا نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی باز گردانند.

تیمور احمدوند اظهار داشت: کتاب‌های مذکور شامل پانزده عنوان کتاب جدید با موضوعات گوناگون و برای سنین مختلف با عنوان‌های؛ همه به جهنم می‌روند، عشق را یافتم، هزاره اول خاک، سالک ایرانی، یک قرص آرام بخش، قانون اساسی، کتاب باید هلو باشد، چگونگی رفتار با نوجوانان، قرن آخر، راهی به دریا، حکایاتی از گلستان، روز هشتم، بیا و ببین، راز دعایی مادر، هلو شکمو، هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز