خبرگزاری کار ایران

صعود هاکی بانوان لرستان به مرحله نهایی لیگ برتر

کد خبر : ۱۱۸۵۹۳

دور برگشت گروه " ب " لیگ برتر هاکی سالنی بانوان کشور که در نقده برگزار شد، با صعود لرستان خاتمه یافت.

دور برگشت گروه «ب» لیگ بر‌تر هاکی سالنی بانوان کشور که در نقده برگزار شد، با صعود لرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در آخرین روز این رقابت‎‌ها دو بازی برگزار شد که در حساس‎‌ترین دیدار دو تیم آذربایجان غربی و لرستان به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و در بازی بعد نیز گلستان با ۵ گل از سد قزوین گذشت.
تیم لرستان قبل از این توانسته بود با نتایج مشابه ۴ بر صفر از سد تیم‎های گلستان و زنجان عبور کند و ۱۴ بر صفر تیم‎ قزوین را شکست داد.
در پایان دور برگشت این رقابت‎‌ها تیم آذربایجان غربی با ۲۴ امتیاز به مقام نخست رسید، لرستان با ۲۳ امتیاز دوم شد و زنجان نیز با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
دور رفت این رقابت‎‌ها در گیلان برگزار شده بود.
بدین ترتیب از این گروه تیم‎های آذربایجان غربی و لرستان به عنوان تیم‎های اول و دوم راهی رقابت‎های نیمه نهایی شدند.
در رقابت‎های گروه دوم تیم‎های لرستان، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان و گلستان حضور داشتند و تیم گیلان از حضور در این مسابقات انصراف داده بود.
تیم‎های آذربایجان غربی و لرستان در دور بعدی این مسابقات با تیم‎های همدان و اراک به‎صورت ضربدری برای تعیین تیم‎های اول تا چهارم کشور به مصاف هم می‌‎روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز