خبرگزاری کار ایران

شرکت برق لرستان برای دومین بار رتبه برتر آمار وزارت نیرو را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۶۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: این شرکت امسال برای دومین بار موفق به دریافت رتبه برتر آمار وزارت نیرو شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: این شرکت امسال برای دومین بار موفق به دریافت رتبه بر‌تر آمار وزارت نیرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد بحرینی افزود: در سومین گردهمایی واحدهای آمار واطلاعات شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو که در تهران برگزار شد، برق استان لرستان برای دومین سال متوالی موفق شد براساس ارزیابی‌های انجام شده مقام بر‌تر آمار در زمینه کار بر‌تر را دربین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور کسب کند.
وی اظهار داشت: ارزیابی انجام شده توسط وزارت نیرو براساس معیارهای کمی وکیفی و موشکافانه صورت گرفته ونقطه عطف رتبه بندی‌ها ومسند اتکا ارزیابی‌ها تمامی شاخص‌های آماری وعلم روز آمار بوده است.
وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق لرستان با کسب این مقام طی دوسال متوالی ثابت نموده که شرکتی فعال در این زمینه بوده وتمامی فعالیت‌ها واقدامات در سطح شرکت براساس مولفه‌های دقیق آماری صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: همچنین در غرفه‌های نمایشگاهی که به همین منظور تشکیل شده بود از غرفه توزیع برق استان لرستان استقبال مطلوبی توسط بازدیدکنندگان به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز