خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد؛

پایانه برون شهری خرم آباد، یکی از مهمترین دغدغه شورای شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۷۲

این طرح به عنوان یکی از دغدغه های دیرینه شهر است که با توجه به علاقه مندی بیش از حد استاندار به استان، به طور یقین در این زمینه شهرداری را یاری خواهد کرد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به طرح پایانه برون شهری خرم آباد، گفت: این طرح به عنوان یکی از دغدغه های دیرینه شهر است که با توجه به علاقه مندی بیش از حد استاندار به استان، به طور یقین در این زمینه شهرداری را یاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد مهرابی در دیدار استاندار لرستان با اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: مشکلات مالی و اعتباری شهرداری خرم آباد به نحوی است که حمایت دستگاههای اجرایی استان به ویژه استانداری برای اجرای ماموریت ها ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد به تنهایی قادر به انجام فعالیت های مناسب و بهینه مرتبط با توسعه و عمران شهر نیست و تحقق این مهم نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاههای اجرایی استان است.

وی با اشاره به اینکه بودجه و اعتبارات شهرداری خرم آباد برای توسعه و عمران شهر بسیار کم است، اظهار داشت: در حال حاضر شهر خرم آباد دارای طرح های نیمه کاره ای زیادی است که با مساعدت و همکاری استانداری می توان این طرح ها را به بهره برداری رساند.

وی یکی از طرح های مهم در این شهر را پایانه برون شهری خرم آباد عنوان کرد و گفت: این طرح به عنوان یکی از دغدغه های دیرینه شهر است که با توجه به علاقه مندی بیش از حد استاندار به استان، به طور یقین در این زمینه شهرداری را یاری خواهد کرد.

وی اجرای پل های نیمه کاره نهم دی و فلک الدین، تعریض خیابان های اصلی، ساماندهی ورودی های شهر و دیگر طرح های شهرداری را از جمله فعالیت های جدی شهرداری در سال جاری عنوان کرد و گفت: با تخصیص به موقع بودجه و همکاری استانداری لرستان می توان زمینه اجرایی شده این طرح ها را فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز