خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه لرستان تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۷۴

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه بازنشستگان، مستمری بگیران به ویژه از کارفتادگان و همسران بازمانده در دو حوزه کارگری و همکاران، افراد نمونه در استان تجلیل می شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: به منظور ارج نهادن به جایگاه بازنشستگان، مستمری بگیران به ویژه از کارفتادگان و همسران بازمانده در دو حوزه کارگری و همکاران، افراد نمونه در استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهناز حمزه لویی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت تکریم و تجلیل از مقام شامخ بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان اسوه‌های تجربه، خردورزی و سختکوشی، این اقدام صورت می‌گیرد.
وی هدف از اجرای این طرح را بزرگداشت و قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: همواره از آنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگار و بی‌بدیل یاد می‌شود.
وی تصریح کرد: در اجرای این فراخوان شاخص‌ها و پارامترهایی جهت ارزیابی و انتخاب این افراد به عنوان نمونه تدوین شده و به شعب تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگان در سطح استان ابلاغ شده است.
حمزه لویی افزود: متقاضیان شرکت در این طرح می‌توانند فرم ثبت نام در این فراخوان و شاخص‌های ارزیابی را از مبادی یادشده دریافت و تا تاریخ ۱۵ مهر امسال پس از تکمیل فرم به انضمام مستندات آن به شعب تامین اجتماعی و یا به صورت مستقیم به روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان جهت ارزیابی نهایی تحویل کنند.
وی افزود: برگزیدگان و منتخبان این طرح در نیمه اول آبان در مراسمی تحت عنوان جشن روز بازنشستگان مورد تجلیل و قدردانی قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز