خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

سیستم پاسخدهی دیجیتال(E۱) مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۹

سیستم پاسخدهی تلفنی دیجیتال(دیسپچ) مرکز فوریت های پزشکی لرستان با حضور اردشیر شیخ آزادی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه، و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان راه اندازی شد.

سیستم پاسخدهی تلفنی دیجیتال(دیسپچ) مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان با حضور اردشیر شیخ آزادی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه، و جمعی از مسئولاندانشگاه علوم پزشکی لرستان راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در ابتدا محمدعلی حسنوند رئیس فوریت‌های پزشکی استان طی سخنانی گفت: این سیستم در راستای بهبود افزایش کیفیت عملکرد اورژانس ۱۱۵ و در جهت پشتیبانی عملیات امداد و نجات فوریت‌ها در حجم کلان راه اندازی شده و از طریق خطوط دیجیتال(E۱) به صورت تلفنی پاسخگوی مردم است، بطوریکه در این سیستم گزارش گیری و امکان بررسی کمی و کیفیت عملکرد کلیه پرسنل عملیاتی ۱۱۵ رصد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و قابلیت افزایش و گسترش واحد اپراتوری «دیسپچ» تا ۳۰ نفر است.
سپس فکوری مدیر فن آوری اطلاعات دانشگاه مهم‌ترین مزایای این سیستم را استفاده از ۳۰ خط دیجیتال برای جایگزینی ۵ خط آنالوگ قبلی، افزایش کیفیت مکالمات به واسطه استفاده از تکنولوژی دیجیتال، استفاده از گزینه‌های مختلف نرم افزای جهت بهبود کیفی مدیریت، ثبت کلیه ماموریت‌های پرسنلی یا کد آمبولانس‌ها، امکان ثبت و بررسی آماری از نظر نوع ماموریت و امکان تجزیه و تحلیل و گزارش گیری عنوان کرد.
در پایان اردشیر شیخ آزادی رئیس دانشگاه با قدردانی از زحمات پرسنل فوریت‌های پزشکی گفت: امیدوارم با راه اندازی این سیستم و استفاده بهینه از آن در جهت کیفی‌تر شدن خدمات، کار کار‌شناسی و مستندسازی که این سیستم انجام می‌دهد بتوانیم خدمات بهتری ارائه و پاسخگوی مردم باشیم.
قائم مقام وزیر بهداشت دراستان گفت: تمام سعی و توان مجموعه مدیریتی دانشگاه معطوف به رفع مشکلات فوریت‌های پزشکی، متناسب با مقدورات دانشگاه است و این سیستم در راستای توجه بیشتر به بهبود تجهیزاتی مرکز فوریت‌های پزشکی استان راه اندازی شده تا بتواند در بحثجوابگویی مستند به مردم و همچنین در بحث‌های اداری، حقوقی و مدیریتی واحد‌ها و پایگاه های۱۱۵بکارگرفته شود که این یک نقطه قوت در مرکز فوریت‌های پزشکی استان محسوب می‌شود.
در پایان سید علیرضا شاهرخی معاون توسعه دانشگاه نیز از دست اندرکاران راه اندازی این سیستم قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز