خبرگزاری کار ایران

قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۹۴

معاون دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران را خوب توصیف و از تلاش‌های صورت گرفته در این شورا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهدی هاشمیان در جلسه ای که با حضور مرویان دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر، بارانی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران و حسینی دبیر این شورا در بانک ملی ایران برگزار شد، با تاکید بر اینکه تقویت احساس مسئولیت میان کارکنان از برنامه‌های اصلی ستاد امر به معروف است، گفت: هر چه احساس مسئولیت بیشتر باشد، کارکنان نسبت به سازمان و برند آن حساسیت بیشتری داشته و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ها باید در راستای مسئولیت پذیری کارکنان تدوین و اجرا شوند تا با تأثیرگذاری بیشتر، دوستی بین کارکنان افزایش یابد و در جهت تقویت یکدیگر تلاش کنند.

هاشمیان اضافه کرد: در این صورت است که معروفات گسترش پیدا می‌کند و مهم‌ترین جلوه آن احساس مسئولیت نسبت به تمام سازمان و حتی چک کردن یک شیرآب است.

معاون دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با توجه به تصویب و ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت‌های قانونی جهت گسترش امر به معروف و نهی از منکر بهره‌برداری شود.

در این نشست بارانی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران ضمن تشریح عملکرد این شورا، بر لزوم گسترش این فریضه به ویژه در زمینه پاسخگویی محترمانه به مردم و ارباب رجوع تأکید کرد.

 

در پایان نیز درخصوص همکاری متقابل و برخی اقدامات مشترک فی ما بین بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز