خبرگزاری کار ایران

استان یزد در رتبه نخست تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران

کد خبر : ۵۶۹۵۴۰

استان یزد در رتبه نخست تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بنگاه های کوچک و متوسط تا نیمه مهرماه سال جاری قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک تا نیمه مهرماه امسال بالغ بر دو هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات در 313 فقره به بنگاه های کوچک و متوسط تخصیص داده است.

بر این اساس بانک ملی ایران رتبه نخست پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط را از میان 23 بانک مشارکت کننده در سال جاری از آن خود کرده است.

در این میان استان یزد با پرداخت 338 میلیارد و 771 میلیون ریال تسهیلات، رتبه نخست تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط بانک ملی ایران را از آن خود کرده است.

این رقم بیش از 11 درصد کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در این بخش را شامل شده و 37 بنگاه کوچک و متوسط نیز از آن بهره مند شده اند.

استان گلستان هم با پرداخت 307 میلیارد و 120میلیون ریال حدود 11 درصد مجموع تسهیلات، رتبه دوم را به خود اختصاص داده و چرخ 240 بنگاه اقتصادی را به حرکت درآورده است.

رتبه سوم پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط بانک ملی ایران نیز به استان مرکزی اختصاص دارد که سهم آن معادل 9.28 درصد مجموع تسهیلات پرداختی است.

 بنگاه های اقتصادی این استان معادل 268 میلیارد و 944 میلیون ریال از تسهیلات بانک ملی ایران را در 27 فقره استفاده کرده اند.

گفتنی است کل پرداختی بانک ها به بنگاه های کوچک و متوسط در مدت مذکور، بیش از 14 هزار و 243 میلیارد ریال و سهم بانک ملی ایران از این رقم بیش از 20 درصد بوده است.

همچنین تعداد تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران از کل یک هزار و 472 فقره تسهیلات، بیش از 21 درصد بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز