خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشورصورت گرفت:

رونمایی و افتتاح سامانه کالومین

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۴۵

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از سامانه و تمبر یادبود کالومین رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، "مسعود مهدی زاده مقدم"در مراسم رونمایی از سامانه کالومین که در سالن همایش های اداره کل پست استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ما از تمام راهکارها و ظرفیت های مختلفی که وجود دارد در راستای حمایت و رشد و توسعه واحدهای صنعتی استان استفاده می کنیم تا روند رونق اقتصادی واحدهای صنعتی با ثبات ادامه داشته باشد.

وی افزود: سامانه هایی همچون کالومین قابلیت های بالایی در زمینه خرید نقدی محصولات از تولیدکنندگان و ارائه آن با قیمت نزدیک به عمده فروشی به مصرف کنندگان و ترغیب آنها به مصرف کالای ایرانی دارد و مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: فضای کسب و کار و ایجاد اشتغالزایی مولد در شهرهای بزرگ و بخصوص در واحدهای صنعتی و تولیدی باید با بسترسازی های مناسب صورت گیرد و همه جوانب آن سنجیده شود تا در ادامه روند کار به مسئله ای برخورد نکنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در تولید و ایده پردازی مشکلی وجود ندارد ولی عمده مسئله که صاحبان صنایع مطرح می کنند در بحث گردش نقدینگی و فروش است که با راه اندازی این گونه سامانه ها و بازاریابی نوینی که انجام گرفته امیدوارم تا حد زیادی به سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی کمک شود.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه 93 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی در استان صنایع کوچک هستند این سامانه می تواند کمک فراوانی به تأمین مالی واحدها انجام دهد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد:  حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط یکی از برنامه های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است تا در راه رونق اقتصادی و اشتغال مولد بتوانیم گام های بیشتری برداریم.

وی ابراز کرد: خوشبختانه تا هم اکنون با حمایت هایی که از واحدهای صنعتی و تولیدی انجام شده توانستیم توسط چهار شرکت مدیریت صادراتی بیش از 30 میلیون دلار صادرات به کشورهای خارجی داشته باشیم.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: تفاوت این سامانه و سامانه های دیگر این است که در این سامانه کپی برداری نشده و تمام مباحث مختلف آن توسط متخصصان جوان بومی و در استان طراحی شده است.

در پایان گفتنی است این طرح با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری خراسان رضوی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و اداره کل پست خراسان رضوی انجام شده است.

لازم به ذکر است تمبر یادبود اختصاصی سامانه کالومین نیز توسط مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و مسئولین استانی به امضاء رسید و رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز