خبرگزاری کار ایران

تقدیر از بانک تجارت در جشنواره تکریم مدیران اشتغالزا

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۹۰

هشتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با اهدای تندیس و لوح تقدیر از محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت قدردانی به عمل آورد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت لوح تقدیر جشنواره تقدیر از مدیران اشتغالزا به خاطر حمایتبانک تجارت از صنعتگران و واحدهای صنفی کارآفرین و خدمات نوین بانکداری الکترونیک به امضای دکتر علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور به محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت اعطا شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
«کارآفرینان نقشی اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای مبارک آن، اشتغالزایی در جوامع می‌باشد که قادر است رشد اقتصادی کشورها را شتاب بخشد...»
عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در این همایش که پنجشنبه دوم آذرماه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با تشریح تغییرات ساختاری این وزارتخانه و تمرکز بر اقتصاد بین‌المللی گفت: اگر یک شرکت توانمند نتواند تولیدات خود را در بازار به فروش رساند و آن را تبدیل به ثروت کند هر چقدر هم تولید داشته باشد موفق نیست، بنابراین نیاز به یک بازاریاب برای تبدیل قدرت به ثروت دارد که دیپلمات این کار را انجام می دهد. باید با عنایت به اقتصاد مقاومتی از فرصت‌های طلایی به‌وجود آمده استفاده کرد تا بتوانیم به لحاظ اقتصادی نیز توانمند شویم. وی با بیان اینکه روحیه بسیجی، تلاش و نتیجه کار را مضاعف می‌کند، این راه را مسیر سریع‌تری برای رسیدن به هدف عنوان کرد و با تقدیر از کارآفرینان کشور گفت: اتکای مذاکره کنندگان به وجود افرادی همچون کارآفرینان و تلاش‌گران در راستای توسعه اقتصادی کشور است، موضوعی که باعث می‌شود تا با قدرت از مواضع‌مان در عرصه‌های بین‌الملی دفاع کنیم.
منصوری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور کارآفرینان ایرانی در بازارهای جهانی به تنگناهای اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: در این فضای سخت، کارآفرینانی بودند که خودشان را حفظ کردند و الگوی خوبی از بازارهای منطقه‌ای ارائه دادند.
گفتنی است، پیش از این در دوازدهمین جشنواره قهرمانان صنعت نیز در بخش صنعت بانکداری، با اعطای لوح تقدیر و تندیس زرین، از بانک تجارت به عنوان قهرمان صنعت بانکداری قدردانی به عمل آمده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز