خبرگزاری کار ایران

طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات اعطایی بانک قرض الحسنه مهر ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۱۵

به مناسبت فرارسیدن دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران و انجام یکدهه خدمات بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه، طرح بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات از تاریخ اول آذر ماه سال ۹۶ به مدت یک ماه در شعب این بانک اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این طرح با هدف تشویق مشتریان بدهکار به پرداخت بدهی و اهتمام در وصول مطالبات غیر جاری در شعب سراسر کشور این بانک کلید خورد تا با بازگشت منابع حاصل از طریق وصول مطالبات و تخصیص آن به پرداخت مجدد تسهیلات قرض الحسنه به منظور مساعدت در امر تولید و اشتغال موجبات رونق اقتصادی کشور در سال جاری فراهم گردد.

براین اساس کلیه بدهکارانی که بدهی آنان در سرفصل مطالبات غیر جاری بوده و تا کنون نسبت به تسویه آن اقدام ننموده اند، در صورت واریز اصل و کارمزد متعلقه به صورت یکجا و تسویه کامل بدهی در بازه زمانی مذکور،  مورد بخشودگی جرائم تاخیر تسهیلات مربوطه قرار می گیرند.

شایان ذکر است، وصول مطالبات بانکی کلیدی برای بازشدن قفل تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در کشور است و با بازگشت منابع تسهیلات پرداخت شده، بانک‌ها می‌توانند با اعطای وام های جدید و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نقش به سزایی در رونق اقتصادی، بهبود عملکرد کارکنان، ارتقاء معیشت، سلامت و درمان و انجام مسئولیت های اجتماعی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز