خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد:

استمهال دو ساله بازپرداخت تسهیلات اعطایی بانک ملت در مناطق زلزله

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۳۲

مدیر عامل بانک ملت از استمهال دوساله بازپرداخت برخی از تسهیلات اعطایی بانک ملت در مناطق زلزله خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی مدیرعامل، علیرضا لگزائی قائم مقام مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از نزدیک با مردم و آسیب دیدگان از زلزله دیدار و گفتگو کردند.

در پی وقوع زمین لرزه فاجعه بار در غرب کشور و وارد آمدن خسارت های جانی و مالی به تعداد زیادی از هموطنان، مدیر عامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد، روز شنبه ۲۷ آبان ماه با سفر به استان کرمانشاه، از نزدیک با کارکنان این بانک و مردم منطقه دیدار و گفتگو کردند.

بیگدلی در جریان این سفر از استمهال دو ساله بازپرداخت برخی از تسهیلات اعطایی در مناطق زلزله زده و اعلام جزئیات تکمیلی آن طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بانک ملت با همکاری ستاد بحران، آمادگی اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ یکصد میلیون ریال، تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال و تسهیلات ساخت مسکن شهری به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریالی را دارد. 

وی با اشاره به کمک های اهدایی کارکنان بانک ملت از سراسر کشور برای زلزله زدگان غرب کشور افزود: خانواده بزرگ بانک ملت در اقدامی خداپسندانه و در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود، یک روز از حقوقشان را نیز برای کمک به حادثه دیدگان در مناطق غرب کشور اختصاص داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز