خبرگزاری کار ایران

جایزه ویژه 50 میلیون ریالی بانک ایران زمین، برای انتخاب نام "بات تلگرامی"

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۳۴

بانک ایران زمین در نظر دارد نام ربات تلگرامی خود را از طریق کاربران و مشتریان انتخاب و به بهترین پیشنهاد یک جایزه ویژه 50 میلیون ریالی را اهدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، ربات تلگرامی بانک ایران زمین، ابزاری است که در راستای معرفی بانکداری آینده، بر بستر شبکه های اجتماعی پیاده سازی شده است. این ربات، یکی از کانالهای ارتباطی ما است که در هر ساعت از شبانه روز امکان ارائه خدمات را به مشتریان فراهم آورده است.

ما اعتقاد داریم که باید در جایی حاضر باشیم که مشتری حاضر است؛ و در جایی خدمت رسانی کنیم که مشتریان از ما درخواست می کنند.

لذا با این نگرش رباتی جامع را طراحی کرده ایم که در حال حاضر امکان ارائه حدود 120 خدمت را در خود دارد، که بسیاری از آنها رونمایی و برخی از آنها به مرور رونمایی می شود.

در همین راستا تصمیم گرفتیم با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این ربات صورت گرفته انتخاب نام آن را شما مخاطبین گرامی واگذار کنیم.

براساس این فراخوان شرکت برای عموم آزاد است.

لذا برای ثبت نام پیشنهادی خود و شرکت در مسابقه ،وارد ربات بانک ایران زمین به آدرس https://t.me/izbankbot شوید (برای بروز رسانی ربات یکبار حرف h را برای ربات ارسال کنید).

نام انتخابی نباید کمتر از سه کاراکتر باشد

هر فرد می تواند یک نام انتخاب کند

این فراخوان از امروز سه شنبه 30 آبان، لغایت پنج شنبه 30 آذر 1396 ادامه خواهد داشت

جایزه نفر برنده این مسابقه 50 میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز