خبرگزاری کار ایران

تشدید نظارت بیمه ایران بر پرداختی‌های بیمه نامه‌های دارای ذخیره

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۷۷

درخواست «غیر حضوری» برای دریافت وام، پرداخت بازخرید و حواله خسارت بیمه نامه های عمر دارای ذخیره به بیمه گذاران بیمه ایران ممنوع شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به ضرورت نظارت دقیق‌تر در مراحل پرداخت وام و حواله های خسارت (بازخرید، دریافت غرامت، استرداد سرمایه و ...) بیمه نامه‌های عمر دارای ذخیره، معاونت نظارت بر بیمه های زندگی مدیریت بیمه‌های اشخاص بیمه ایران در بخشنامه ای به واحد های اجرایی سراسر کشور اعلام کرد: از تاریخ (۲۴ آبان ۹۶)، تمامی «بیمه گزاران» موظف به ارایه درخواست کتبی خود مبنی بردریافت وام، بازخرید، دریافت غرامت و ... «به صورت حضوری و با ارایه مدارک شناسایی، امضا و اثر انگشت» به شعب و واحدهای اجرایی سراسر کشور بوده و پرداخت وام، انجام بازخرید و ... با ارایه درخواست از سوی نمایندگان و شبکه فروش به نیابت از طرف بیمه گزار و بدون حضور وی، از سوی شعب و واحدهای اجرایی «ممنوع» است.

بنا بر این گزارش، همچنین اداره های حسابداری تمامی شعب و واحدهای اجرایی موظف خواهند بود مبالغ حواله های وام، بازخرید، غرامت، استرداد سرمایه و ... را «فقط به حساب شبای بیمه گزار، ذینفع یا وکیل قانونی ایشان» واریز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز