خبرگزاری کار ایران

بانک ملی در هفته‌ایی که گذشت/ اولویت اول کمک به هموطنان غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۶۲

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از بانک ملی ایران و بسیج امکانات بانک برای خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه از جمله مهم ترین اخبار این هفته بود. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این هفته تیم امدادی و پزشکی بانک به مناطق زلزله زده اعزام شدند و مدیرعامل بانک نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت زلزله زدگان راهی کرمانشاه شد.

با دستور ویژه مدیرعامل،بانک ملی ایران به کمک زلزله زدگان کرمانشاه شتافت

با دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران، امکانات بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج شد.

در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه که خسارات زیادی به بار آورد، دکتر محمد رضا حسین زاده ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، حداکثر خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و درمانی بیمارستان بانک ملی ایران را به منطقه اعزام کرد.

همچنین کمیته بحران و پشتیبانی به این منظور در بانک ملی ایران تشکیل شده تا در صورت نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتر در منطقه زلزله زده کرمانشاه، مساعدت لازم به این منظور صورت گیرد.

 درخواست اهدای خون از همکاران و هموطنان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

 

در پی بروز سانحه تلخ زلزله در مناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه، بانک ملی ایران از تمامی همکاران و هموطنان برای شرکت در امر خداپسندانه اهدای خون به مصدومان و زلزله دیدگان یاری می طلبد.

با توجه به بالا بودن شمار مصدومان سانحه شب گذشته و نیاز مبرم به خون برای مصدومان، بانک از همکاران دارای گروه خونی o منفی تقاضا دارد جهت شرکت در امر خیرخواهانه اهدای خون به زلزله زدگان در اسرع وقت به نزدیکترین پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

صبح امروز نیز دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، دستور ارایه حداکثر خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و درمانی بیمارستان را صادر کرد.

بر این اساس تیم پزشکی بیمارستان بانک ملی ایران نیز به همراه مدیریت این بانک به استان کرمانشاه اعزام و در محل زلزله برای امدادرسانی حضور دارند.

 

 

 

شماره حساب ٩٩٩٩٩ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران به منظور جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم حادثه دیده کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

امکان واریز وجه نقد به این حساب از همه شعب بانک در سراسر کشور فراهم است.

همچنین در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و آسیب دیدن تعدادی از هموطنان، کارکنان بانک ملی ایران در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به این حادثه دیدگان تخصیص می دهند.

 

 

 

تیم اعزامی بیمارستان بانک ملی ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حداکثر توان ممکن در حال خدمت رسانی به مردم حادثه دیده است.

پزشکان و پرستاران بانک که از عصر گذشته در منطقه مستقر شده اند، بدون وقفه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب به مداوای آسیب دیدگان مشغولند.

همچنین تعدادی از آسیب دیدگان در زلزله سر پل ذهاب توسط آمبولانس و تیم پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران به کرمانشاه اعزام شدند.

به دنیا آمدن یک نوزاد دختر توسط تیم اعزامی بیمارستان بانک ملی ایران در ساعت 5 و 20 دقیقه صبح امروز نیز یکی از اتفاقات جالب توجه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب بود.

همکاران بانک ملی ایران نیز به نمایندگی از مدیرعامل بانک، پس از تولد این نوزاد که «آوا» نام گرفته است، هدیه ای به رسم یادبود به او اهدا کردند.

 

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام تشکیل کمیته بحران و اعزام تیم پزشکی بیمارستان این بانک به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از ارسال محموله های امداد و اقلام مورد نیاز مردم نیز خبر داد.

دکتر محمد رضا حسین زاده ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این سانحه، اعلام کرد تیمی متشکل از مدیران و کارکنان ستادی بانک به همراه کامیون حامل محموله امدادی و کمک های بانک نیز امروز به کرمانشاه اعزام می شود و نسبت به هماهنگی با ادارات امور شعب همجوار برای اعزام به منطقه و بالا رفتن سرعت عمل در امدادرسانی اقدام شده است.

وی اظهار کرد: این محموله شامل 11 کامیون حامل داروهای ضروری و کمیاب از جمله آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان و 27 هزار بطری آب معدنی از سوی شرکت سرمایه گذاری شفا دارو و شرکت پخش رازی از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و همچنین 100 دستگاه چادر، 600 تخته پتو و 21 هزار بطری آب معدنی توسط بانک ملی ایران است که در میان مردم آسیب دیده این مناطق توزیع خواهد شد. همچنین هماهنگی نیز با تعدادی از نانوایی های استان کرمانشاه برای توزیع آرد و نان در روستاهای اطراف و مناطق زلزله زده صورت گرفته است.

حسین زاده با بیان اینکه پزشکان و پرستاران اعزامی بیمارستان بانک نیز بدون وقفه در بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب مشغول به مداوای آسیب دیدگان هستند، گفت: در ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور، امکانات بیمارستان بانک برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه بسیج و خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و درمانی بیمارستان بانک ملی ایران به منطقه اعزام شد.

وی اظهار کرد: کمیته بحران و پشتیبانی بانک نیز برای ارسال تجهیزات و امکانات بیشتر به مناطق زلزله زده در صورت نیاز تشکیل شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین ابراز کرد: اقدامات لازم برای بحث پول رسانی در این مناطق صورت گرفته است و خودپردازهای سیار بانک ملی ایران در محل هایی امن جانمایی شده و در حال خدمت رسانی می باشند.

وی با اشاره به بالا بودن میزان خسارات وارده در مناطق زلزله زده مناطق غربی کشور اظهار کرد: کمیته ای در بانک ملی ایران تشکیل شده است که پس از اتمام عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان، نسبت به ارایه تسهیلات برای بازسازی این مناطق اقدام خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران عنوان کرد: امدادرسانی به هموطنان در مناطق زلزله زده کرمانشاه همچنان ادامه دارد و با توجه به بالا بودن شمار مصدومان این زلزله بزرگ و نیاز مبرم به خون با گروه خونی O منفی برای مصدومان، از همه همکاران و هموطنان نیز تقاضا دارم جهت شرکت در امر خیرخواهانه اهدای خون در اسرع وقت به نزدیکترین پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

وی اعلام کرد:  شماره حساب 99999 و شماره کارت 6037991199500095 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران هم آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم حادثه دیده کرمانشاه است.

حسین زاده گفت: کارکنان بانک ملی ایران در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله در استان کرمانشاه تخصیص می دهند.

 

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران امروز برای اطلاع از آخرین وضعیت زلزله زدگان مناطق غربی کشور، راهی کرمانشاه شد.

دکتر محمدرضا حسین زاده در جریان این سفر، به شعبه مرکزی بانک ملی ایران در سرپل ذهاب رفت و از نزدیک با کارکنان این شعبه گفت و گو کرد.

وی ضمن عرض تسلیت بابت این سانحه تلخ که موجب سوگوار شدن مردم کشور شد، گفت: غم از دست دادن جمعی از هموطنانمان در کرمانشاه مرا بسیار اندوهگین کرد و با وجود اینکه عازم همایشی در بابلسر بودم، سفرم را لغو و به کرمانشاه آمدم.

حسین زاده ادامه داد: ما نگران سلامتی شما بودیم و سلامتی همکاران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه خانه و تجهیزات ساخته می شود و نگرانی در این باره وجود ندارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از انجام اقدامات لازم برای اسکان همکاران آسیب دیده در زلزله خبر داد و تاکید کرد: هماهنگی هایی برای ساخت مسکن در محلی امن و در نزدیک ترین شهر به کارکنان آسیب دیده در اثر زلزله صورت گرفته است و مراحل ساخت خانه را به سرعت انجام می دهیم.

دکتر حسین زاده خطاب به کارکنان شعبه سر پل ذهاب این بانک گفت: روزهای سختی را با خدمت رسانی در این ایام دارید و قطعا انسان های بزرگ، برای این روزها ساخته شده اند.

وی خواستار ارتباط مستمر رییس شعبه و رییس حوزه این بانک در استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده شد و گفت: یکی از مسئولان را نیز برای خدمت رسانی ویژه به همکاران در این استان در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: عده ای از همکاران را که داوطلب برای کمک رسانی به کرمانشاه هستند را نیز اعزام می کنیم تا بار کاری کارکنان مناطق زلزله زده کمتر شود.

دکتر حسین زاده اضافه کرد: از لحظه نخست اطلاع از این واقعه تلخ، کمیته هایی نیز در بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان تشکیل و تیم پزشکی و امدادی بیمارستان بانک نیز به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین به شعبه بانک سپه در سرپل ذهاب رفت و از کارکنان این شعبه نیز دلجویی کرد.

در ادامه وی از بیمارستان صحرایی و نحوه خدمت رسانی نیروهای اعزامی این بانک در منطقه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت روند درمان مصدومان این سانحه قرار گرفت.

  

 

 

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: اجرای درست طرح مدیر خدمات ویژه می تواند تحول بزرگی در خدمات رسانی نظام بانکی کشور ایجاد کند.

برات کریمی در همایش تشریح جایگاه مدیر خدمات ویژه که در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر بانک برگزار شد، با اشاره به وضعیت مطلوب منابع و مصارف و مطالبات معوق بانک ملی ایران گفت: همه اقدامات بانک باید به افزایش رضایت مشتریان بیانجامد.

وی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است، جلب اعتماد مشتری است و تنها از این مسیر است که می توان در فضای رقابتی موجود ادامه حیات داد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیک، افزود: روش های قدیمی مانند افزایش نرخ سود سپرده یا تبلیغ خدمات غیرواقعی که پیش از این توسط برخی موسسات مالی انجام می شد امروز نزد مردم رنگ باخته است و خدمات رسانی مطلوب اولویت مشتریان در انتخاب بانک می باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مشتریان بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: تلاش بانک بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان است به طوری که مشتری بتواند اغلب خدمات مورد نظرش را در هر زمان و مکانی دریافت کند.

به گفته کریمی، طرح های جدید بانک در راستای تسهیل خدمات به مشتریان به شدت مورد تاکید مدیرعامل بانک است و همه توان بانک باید در جهت اجرای درست آن بسیج شود.

وی همچنین ضمن تسلیت حادثه زلزله اخیر در مناطق غربی کشور، تاکید کرد : این بانک همواره در کنار مردم بوده و هست و تا آخرین لحظه خدمت رسانی به آنها را ادامه خواهد داد.            

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این همایش با تاکید بر این که سازمان های بزرگ به دنبال تغییرات مثبت هستند، گفت: بانک به دنبال اقدامات نو و منحصر به فرد است که بتواند در حد بزرگترین و معتبرترین بانک های دنیا به مشتریان خود خدمات ارائه نماید.

محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز با اشاره به این که اجرای درست طرح های در دست اجرا به باور، برنامه ریزی و پیگیری دقیق نیاز دارد، گفت: خوشبختانه نتیجه اجرای طرح های جدید در تهران بسیار قابل قبول بوده و امیدواریم همین روند تا آخر ادامه یابد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران نیز با تاکید بر این که رقابت در نظام بانکی ما به یک اصل قطعی تبدیل شده است، گفت: امروز رقابت فقط در نوع خدمات بانکی تعریف شده است و مشتری و نیازهای آنها جایگاه مهمی در برنده بودن بانک ها در فضای رقابتی دارد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک ملی ایران نیز گفت: هدف نهایی از خدمات بانکی، حفظ منزلت مشتری است که این روزها بانک تلاش می کند با طرح های جدید به خوبی این هدف را محقق کند.

در این همایش هادی سالارخیلی نیز رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران نیز گزارشی از ارتقای سطح خدمت رسانی بانک با ارایه خدمات جدید ارائه کرد و در پایان جمعی از مدیران و کارشناسان بانک در پانلی به سوالات شرکت کنندگان درخصوص خدمات جدید پاسخ دادند.

 


عرضه اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری مدت دار(عام ) بانک ملی ایران

اوراق گواهی سپرده  ویژه سرمایه گذاری  مدت دار بانک ملی ایران (سرمایه گذاری عام) از روز 30 آبان ماه تا هفتم آذرماه در تمامی شعب سراسر کشور عرضه خواهد شد.

این اوراق با نام و با نرخ سود علی الحساب 16 درصد و نرخ باز خرید 14 درصد به صورت روزشمار و معاف از مالیات است که حداکثر مدت آن یک سال تعیین شده است و قابل تمدید نخواهد بود.

گفتنی است اوراق گواهی سپرده  ویژه سرمایه گذاری مدت دار بانک ملی ایران فقط به مدت شش روز کاری عرضه می شود و زمان فروش تمدید نخواهد شد.

 

 

 

بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، همزمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آنها برای ارائه خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.

گرچه ایده های زیادی میان جوانان نخبه کشورمان وجود دارد که هر کدام می تواند به محصولی مهم تبدیل شود، اما بسیاری از آنها به دلیل نبود سرمایه لازم برای تجاری سازی تنها در حد یک ایده باقی می ماند.

چه بسیار جوانان دانشمند و تحصیلکرده ای که توانایی های ذهنی خود را در تهیه و تدوین یک ایده به کار گرفته اند و به ظن خود می توانند مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند، اما نمی توانند آن را عملیاتی کنند.

از سوی دیگر بسیاری از بنگاه های اقتصادی، بانک ها و سازمان ها با مشکلاتی مواجهند که این مشکلات در یک نگاه خلاقانه و نو، قابل حل است.

بر این اساس بانک ملی ایران قصد دارد به منظور استفاده از توانایی های جوانان دارای ایده و نیز تسریع در برخی امور بانک از این ظرفیت استفاده کند؛ به همین منظور جشنواره ای در حوزه استارت آپ ها در دست طراحی است.

بانک تصمیم دارد نیازهای خود را مطرح و آن را در اختیار ایده پردازان قرار دهد. آنها نیز طی یک فرایند مشخص، این خواسته ها را بررسی و ایده های خود را طرح می کنند. هیات داوران نیز پس از بررسی، طرح های برتر را انتخاب و آن ها را به بانک معرفی می کند.

بانک ملی ایران در نهایت به منظور استفاده از ایده های منتخب، روی آنها سرمایه گذاری خواهد کرد تا هم صاحب ایده حمایت گردد و هم با این روش، بخشی از مسائل موجود در بانک با استفاده از توان نخبگان حل شود.

 

 

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در بانک ملی ایران از بخش های مختلف بانک بازدید و با مدیرعامل دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر سورنا ستاری از نزدیک با اقدامات بانک ملی ایران در حوزه حمایت از استارت آپ ها و محصولات دانش بنیان آشنا شد و از این فعالیت ها تقدیر کرد.

ستاری در ادامه بانک ملی ایران را پشتوانه ای قوی برای حوزه علم و فناوری کشور دانست و تاکید کرد: دانش در کشور به حمایت های همه جانبه نیاز دارد که خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز بوده است.

دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بانک در حوزه حمایت از توسعه علم و دانش، استارت آپ ها و طرح های دانش بنیان بر ادامه این روند تاکید کرد.

ستاری همچنین  از  موزه بانک ملی ایران بازدید کرد و اقدام این بانک در راه اندازی موزه را میراثی ماندگار در نظام بانکی ایران دانست.

در این بازدید جمعی از کارشناسان و مدیران دانشگاه صنعتی شریف نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران از اقدامات این بانک در حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تقدیر کرد و گفت: این اقدامات می تواند الگویی برای سایر بانک ها باشد.

دکتر سورنا ستاری در دیدار با مدیرعامل بانک ضمن ابراز خرسندی از این که بانک ملی ایران به حوزه حمایت از استارت آپ ها ورود پیدا کرده است، گفت: رویکرد بانک ملی ایران در حمایت از محصولات دانش بنیان مورد تایید و حمایت ماست.

به گفته ستاری، ایجاد مرکز نوآوری توسط بانک ملی ایران زیرساختی مهم است که با نظر مثبت و همراهی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک محقق شده و جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت های همه جانبه از استارت آپ ها و فعالیت های دانش بنیان، گفت: استارت آپ ها اول ایجاد می شوند و بعد قوانین مرتبط با آنها  وضع  می شود، به همین دلیل استارت آپ ها همیشه پیشرو هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بانک ملی ایران در این زمینه قابل توجه بوده و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک در حمایت از طرح های دانش بنیان و استارت آپ ها از هر گونه کوششی دریغ نمی کند، گفت: دنیای امروز، دنیای استارت آپ هاست و همه باید در جهت توسعه و حمایت از آنها گام برداریم.

وی افزود: بانک ملی ایران به تنهایی از چندین استارت آپ که تنها در مرحله ایده بودند، حمایت کرده و آنها را به مرحله بلوغ رسانده است که به مرور از آنها رونمایی خواهد شد.

حسین زاده با تاکید بر این که استعدادهای داخلی و جوانان ایرانی نخبه نباید به دلیل وجود مشکلات در تامین مالی طرح ها دچار چالش شوند، وظیفه بانک ملی ایران را کمک به رشد این ایده ها دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی جدی بانک در این زمینه به بار نشسته و به زودی طرح های خیره کننده ای به جامعه معرفی خواهد شد.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به همکاری های گسترده بانک با دانشگاه صنعتی شریف در زمینه ایجاد و حمایت از استارت آپ ها، گفت: خوشبختانه مرکز نوآوری بانک ملی ایران در حال راه اندازی است و می تواند بخش قابل توجهی از نخبگان کشور را تحت پوشش قرار دهد.

به گفته وی، برخی مقررات دست و پاگیر نباید مانع رشد استارت آپ ها شوند و برای توسعه این بخش باید به هر شکل ممکن اقدامات مقتضی صورت بگیرد.

در این مراسم همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بانک ملی ایران و دانشگاه صنعتی شریف به منظور تحقق سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری و تحقق اقتصاد مقاومتی دانش بنیان، تفاهمنامه همکاری در زمینه تاسیس و توسعه مرکز شتابدهی و نوآوری امضا کردند.

این مرکز با همکاری مشترک بانک ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی خواهد شد و هدف از آن به کارگیری ظرفیت های سه جانبه برای شناسایی، گزینش، رشد و توسعه استارت آپ های دارای طرح یا محصولات آماده با پتانسیل بالا جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان است.

 

 

 

 

بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد با برپایی غرفه ای در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک کرده اند.

در این غرفه ، دو محصول بام (بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران) و پیام رسان «بله» به علاقه مندان و فعالان حوزه دیجیتال معرفی می شود.

«بام» آخرین محصول بانک ملی ایران در زمینه بانکداری الکترونیک و یکی از ابزارهای ارتباط دهنده این بانک با شبکه های اجتماعی است که ویژگی‌های منحصر بفردی در ارائه خدمات بانکی دارد.

«بله» نیز نخستین پیام رسان ایرانی با قابلیت پرداخت بانکی است که تجربه متمایزی را برای کاربران فضای مجازی فراهم می کند.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ تا 26 آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و غرفه بانک ملی ایران نیز در سالن اصلی مصلی امام خمینی (ره) رو به روی درب 83 میزبان بازدیدکنندگان عزیز است.

 

 

 

برندگان نخستین مسابقه «شنبه های شانس» بانک ملی ایران ویژه کاربران فضای مجازی مشخص شدند.

در هفته نخست از این سری مسابقات که با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد اقتصادی با شیوه سرگرم کننده برای کاربران فضای مجازی از سوی بانک ملی ایران طراحی شده است، حامد احمدزاده دیزجی از تبریز و اسماعیل بهرامی از میاندوآب برنده پنج میلیون ریال جایزه نقدی شدند.

در این مسابقه از مخاطبان پرسیده شد «کانال تلگرام بانک ملی ایران در جدیدترین رتبه بندی، موفق به کسب چه رتبه ای در حوزه رسانه های نوین بین بانک های کشور شد؟» و بیش از چهار هزار نفر به آن پاسخ دادند.

شرط لازم برای شرکت در این مسابقات، عضویت در کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام و نیز مراجعه به سایت بانک ملی ایران است.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه «شنبه های شانس» باید به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام در سایت، کد شرکت در مسابقه را دریافت کنند.

شرکت کننده سپس باید در کانال تلگرام بانک عضو شده و صفحه اینستاگرام بانک را نیز دنبال کند.

برگزارکنندگان مسابقه، شنبه هر هفته یک سوال را در صفحه اینستاگرام بانک طرح می کنند. منبع این سوال، مطالبی است که در کانال تلگرامی بانک منتشر شده است. مشارکت کنندگان در مسابقه نیز باید پاسخ سوال را به شکل کامنت زیر همان پست در صفحه اینستاگرام بانک درج کنند.

 هر هفته به قید قرعه، دو جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی در انتظار برندگان خوش شانس این مسابقه است که اسامی آنها، شنبه ها در کانال تلگرامی بانک ملّی ایران اعلام می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران به آدرس bankmelli1307 مراجعه کنید.

 

 

 

در هفت ماه ابتدای امسال، تعداد 325 هزار و 155 فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.

بانک کارگشایی در حالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان مهرماه امسال، حدود دو هزار و 455 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که در مدت مشابه سال قبل این میزان بیش از دو هزار و 165 میلیارد ریال بود و در سال جاری از رشد 13 درصدی برخوردار شده است.

همچنین این بانک در نیمه اول امسال، تعداد 23 هزار و 825 فقره تسهیلات جعاله به ارزش حدود یک هزار و 878 میلیارد ریال پرداخت کرده که رشد 241 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت. این رقم در سال قبل حدود 550 میلیارد و 887 میلیون ریال بوده که در هشت هزار و 48 فقره پرداخت شده است.

قابل ذکر است، بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که 91 سال قدمت دارد و با سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 46 واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و طلای قابل ترهین برای دریافت تسهیلات به شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور مراجعه کنند.

میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند 10 میلیون ریالی در ازای ترهین 72 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 185 گرم طلا است.

باز پرداخت تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه و جعاله در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

 

 

 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد، توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق به تسهیل هر چه بیشتر خدمات بانکی بین دو کشور به ویژه خدمات قابل ارائه به زائران عتبات عالیات بیانجامد.

دکتر محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای زائران اربعین حسینی از سوی این بانک، افزود: با توجه به این که در حال حاضر امکان استفاده از خدمات الکترونیکی بانک های ایرانی در کشور عراق وجود ندارد، بانک ملی ایران تلاش کرد در اربعین امسال حداکثر امکانات بانکی را تا لب مرز برای زائران فراهم کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه گفت: در حال حاضر زائران ایرانی برای خرید مایحتاج خود در کشور عراق مجبورند پول نقد حمل کنند، اما تلاش می کنیم تسهیلاتی در جهت استفاده از خدمات شعب بانک ملی ایران در آنجا برای مردم فراهم شود.

به گفته حسین زاده، این اقدام منوط به دریافت موافقت بانک مرکزی و تهیه زیرساخت های لازم است.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران سه شعبه در بغداد، نجف اشرف و بصره دارد که می تواند به مسافران و فعالان اقتصادی خدمات ارائه کند.

حسین زاده با تاکید بر این که طی چند ماه گذشته شرایط مناسبی برای خرید ارز و دینار صادرکنندگان توسط شعب بانک ملی ایران مستقر در کشور عراق فراهم شده است، ادامه داد: این اقدام تاثیر بسیار مثبتی بر روابط تجاری دو کشور خواهد داشت.

 

 

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارزیابی های کارشناسان بانک ملی ایران از اموال و ماشین آلات باید به معیاری برای ارزیابی سایر کارشناسان تبدیل شود.

محمود شایان در مراسم افتتاحیه دوره ارزیابی اموال منقول و غیر منقول و همسان سازی ارزیابی ها که با حضور جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان و ارزیابان بانک برگزار شد، با بیان این که ارزیابی عرصه و اعیان و ماشین آلات، مبنای تصمیم گیری های مهم و اساسی در بانک است، اظهار کرد: نظر کارشناس ارزیابی از شروع یک پرونده تسهیلات در آن دخیل است و اثر آن تا سال ها پس از پرداخت یا عدم پرداخت تسهیلات باقی خواهد ماند.

وی افزود: ارزیابان، امین مردم و مسئولان بانک هستند، به همین دلیل هم بانک و هم مشتری از ارزیابان انتظار دارند که منصفانه و با عدالت رفتار کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که باید برای ارزیابی اموال یک مبنای مشخص در قیمت گذاری ایجاد شود، افزود: این معیار می تواند مرجعی برای همه سازمان ها و نهادها باشد و از دیدگاه من با توان کارشناسی و قابلیت های ارزیابان بانک ملی ایران، ارزیابی های این بانک می تواند به معیاری واحد تبدیل شود.

در این مراسم، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز با بیان این که برگزاری این دوره برای بانک بسیار با اهمیت است، گفت: ارزیابی درست و کارشناسی اموال در کاهش ریسک اعتباری و عملیاتی و نیز مطالبات معوق بانک بسیار موثر است.

هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به این که مدرسان با تجربه و توانمندی برای حضور در این دوره دعوت شده اند، گفت: گاه تفاوت های زیادی در گزارش های کارشناسی دیده می شد، اما با برگزاری این دوره ها تلاش می شود دیدگاه ها به هم نزدیک شود.

 

وی اظهار کرد: نبود اطلاعات کافی در واحدها باعث ارزیابی های ناصحیح می شود، از این رو تعامل میان کارشناس ثبت، کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس بانک می تواند این مشکلات را برطرف کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز