خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در بحث مبارزه با فساد، با کسی تعارف ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۰۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد در همه سطوح اداری، اظهار داشت: وزیر اقتصاد در بحث مقابله با فساد، بسیار جدی است و با کسی در این ارتباط، تعارف ندارد.

به گزارش ایلنا؛ مهدی قدمی طی سخنانی در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانها با بیان این مطلب، با اشاره به اینکه اولین اولویت عمومی ابلاغی رییس جمهور به وزیر اقتصاد، ارتقای سلامت اداری است، افزود: از نگاه آقای کرباسیان، این بحث بسیار جدی است و ایشان تاکید دارد که به هیچ عنوان، هیچ حاشیه ای نباید در خصوص عملکرد مدیران وجود داشته باشد و این موضوعی است که مدیران کل استانی هم باید به آن توجه جدی و خاص داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه، یکی از موضوعات جدی و مورد توجه حال حاضر در وزارتخانه که در گذشته نیز مطرح بوده اما بنا به دلایل عدیده، بخوبی عملیاتی نشده است را بحث تفویض اختیارات به استانها عنوان کرد و گفت: من به آقای وزیر هم گفته ام که قصد دارم در حوزه معاونت متبوع، هر اختیاری که منع قانونی نداشته باشد را به استانها تفویض کنم.

وی با بیان اینکه سیاست وزارتخانه در رابطه با استان ها، تفویض حداکثری اختیارات از مرکز به آنها است، تصریح کرد: در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع که تکلیف روشن است؛ در ارتباط با سایر معاونت ها هم من اجازه لازم را از آقای کرباسیان گرفته ام و تلاش می کنیم تفویض اختیار به استان ها در آن معاونت ها هم انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز