خبرگزاری کار ایران

بانک ملی:

1250 میلیارد ریال به کارگران گروه ملی فولاد اهواز پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۵۱

بانک ملی ایران اعلام کرد: ظرف سه ماه اخیر این بانک برای رفع مشکلات کارگران گروه ملی فولاد اهواز، بیش از 1250 میلیاردریال پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا از بانک ملی ایران، به دنبال درج برخی اخبار در رسانه‌ها که حاکی از اعتصاب کارگران این شرکت به دلیل حقوق معوقه خود داشت، این بانک ضمن اعلام همکاری در پرداخت حقوق کارگران شرکت تاکید کرد: این اعتصابات در اثر تحریک عواملی است که تمایل ندارند مدیران این شرکت برای آینده و توسعه شرکت برنامه ریزی کنند.

این گزارش تاکید کرد: انجام این اعتصاب و اعتراض در حالی است که بانک ملی ایران ظرف سه ماه اخیر پرداخت هایی در زمینه رفع مشکلات کارگران کارخانه انجام داده است.

بر اساس این گزارش، اکنون برخی کارخانجات و شرکت هایی وجود دارند که بیش از 6ماه حقوق عقب افتاده دارند ولی از این اعتراضات مشکوک خبری نیست.

به گزارش ایرنا، کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ما‌ههای اخیر در نوبت‌های مختلف برای رسیدن مطالباتشان عقب افتاده ماه‌های قبل با تجمع در مقابل این شرکت یا بانک ملی مرکزی اهواز دست به اعتراض زده اند.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال 88 به بخش خصوصی (گروه صنعتی آریا به سرپرستی مه آفرید امیر خسروی محکوم معروف به اختلاس بزرگ که در خرداد 1393 اعدام شد) واگذار شد.

2 سال بعد از این واگذاری، پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در چندین بانک استان خوزستان مطرح که مشخص شد امیر خسروی مدیر عامل گروه ملی در این اختلاس سهم بزرگی داشته است.

بعد از این موضوع حساب های مالی گروه ملی به مبلغ 2 هزار میلیارد ریال توسط قوه قضائیه مسدود و تاکنون گردشهای مالی این شرکت زیر نظر دادستانی و مدیران منصوب آن اداره می شود.

بر پایه این گزارش گروه ملی در اسفند ماه سال گذشته گروه ملی به بانک ملی مرکزی واگذار شد و امید می رفت با واگذاری این شرکت به یک بانک دولتی و مادر مشکلات مالی آن حل و فصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز