خبرگزاری کار ایران

حسین محمد پورزرندی:

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۹۵

با حمایت های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، این خط طی مراسمی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار پایتخت و مدیرعامل متروی تهران افتتاح شد. علی لاریجانی در این مراسم  با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه عمران و آبادی پایتخت اظهار کرد:برای به ثمر رسیدن پروژه‌های شهری زحمات زیادی کشیده شده است که قابل تحسین است و باید از تلاش همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد.

پورزرندی: بانک شهر بازوی کمکی مدیریت شهری است

همچنین مدیرعامل بانک شهر نیز در حاشیه این مراسم، با بیان این‌که بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نمی‌رسید، گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهرداری‌ها باشیم.

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: افزایش کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است و به طور حتم، حمایت‌ها از توسعه خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براین‌که حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده و و قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد.

پورزرندی ادامه داد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی در توسعه و افزایش خطوط مترو حمایت‌های قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی این حوزه در تهران و سایر کلانشهرها بوده است. همچنین بانک شهر به عنوان تنها سرمایه‌گذار اصلی خط۶ متروی تهران بوده است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.

وی در  ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در تداوم حمایت‌های بانک شهر از توسعه حمل و نقل ریلی، خط 8 متروی تهران نیز با مشارکت این بانک به سرانجام رسید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز