خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بانک مسکن

از روش‌های جدید تامین مالی در پروژه‌های زیرساختی حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۵۹

ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن در همایش تامین مالی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی ، بر ضرورت استفاده از روش‌های جدید تامین مالی توسط نهادهای دولتی، با توجه به محدودیت‌های بودجه عمرانی دولت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، رحیمی انارکی در ادامه با اشاره به فعالیت دو ساله شرکت تامین سرمایه بانک مسکن از زمان تاسیس تا کنون، اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این شرکت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ابزارهای نوین تامین مالی بوده که عملکرد خوبی نیز در این زمینه و در چارچوب اهداف، استراتژی‌ها و سیاست‌گذاری‌های پیش‌بینی شده در اساسنامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه امکان استفاده از ظرفیت شرکت تامین سرمایه بانک مسکن، در حوزه توسعه زیرساخت‌ها فراهم است، یادآور شد: با توجه به محدودیت‌هایی که در بحث تامین منابع از طریق شبکه بانکی وجود دارد و حل موانع پیش‌روی این شیوه تامین مالی در کشور نیز زمان‌بر است، ناچار هستیم به سراغ راهکارهای جدید تامین مالی برویم.

عضو هیات مدیره بانک مسکن در ادامه تاکید کرد: بانک مسکن از روش‌های جدید تامین مالی برای اجرای پروژه‌های زیرساختی به ویژه در حوزه پروژه‌های مرتبط با حیطه فعالیت وزارت راه و شهرسازی همانگونه که مورد تاکید وزیر محترم راه و شهرسازی است، تا جایی که مجوز قانونی لازم را داشته باشید، پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است نخستین همایش تامین مالی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با حضور مدیران بانک مسکن،شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت تامین سرمایه بانک مسکن برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز