خبرگزاری کار ایران

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط مترو استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۹۳

استاندار البرز با اشاره به اقدامات بانک شهر برای توسعه و آبادانی کلان شهرهای کشور، حمایت این بانک را در توسعه خطوط مترو حائز اهمیت و قابل تحسین دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید حمید طهایی با اشاره به نقش پروژه قطار شهری کرج در کاهش آلودگی هوای این کلان شهر، افزود: راه اندازی این پروژه قطعا شهروندان شهرهای استان البرز را از ترافیک داخل شهر نجات  خواهد داد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه اشتغال زایی برای جوانان و صرف منابع مالی شهروندان در شهرهای خود از اهداف اصلی بانک شهر است، تصریح کرد: هم اکنون خط 4 مترو کرج با مشکلاتی روبه روست که امیدواریم با حضور این بانک بخشی از این مشکلات مرتفع شود.

استاندار البرز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری گسترده با مجموعه بانک شهر خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر از ظرفیت‌های بانک شهر در اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی در شهر کرج به خوبی استفاده شده است.

طهایی خاطر نشان کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های به موقع بانک شهر از شهرداری‌ها قابل تحسین است، زیرا بسیاری از پروژه‌های عمرانی در کشور با حمایت‌های این بانک به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه بزرگراه شمالی کرج که ادامه اتوبان همت را به انتهای شهر کرج متصل می‌کند،گفت: کاهش ترافیک اتوبان تهران - کرج از مهم‌ترین و اساسی ترین دستاوردهای این پروژه خواهد بود.

 استاندار البرز با اشاره به ویژگی‌های این پروژه تصریح کرد: پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول 18 کیلومتر و با 11 تقاطع غیرهمسطح و 17 پل ، ارتباط مناطق شمالی ‌استان با مسیر اصلی کرج را برقرار می‌سازد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز