خبرگزاری کار ایران

"ملل" تو را برای آینده بهتر فرا می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۱۵

مسوولیت اجتماعی، یکی از مهم ترین ارکان بنگاه های مطرح اقتصادی قلمداد می شود. موسسه اعتباری ملل بر اساس رسالت خود مبنی بر استمرار در توسعه و رشد اقتصادی و همچنین با توجه به پایبندی خود به آرمانهای جمهوری اسلامی ایران، مسوولیت اجتماعی خود را با اجرای کمپین " پا به پای هم برای باور مشترک"، هموطنان را برای حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فرا می خواند.

به گزارش ایلنا، موسسه  اعتباری "ملل"، مسوولیت اجتماعی خود را تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی می داند و تلاش می کند بدون حمایت از جناح های سیاسی، گام موثری در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران بردارد.

"میزان رای ملت است" باور همه ما ایرانیان است. ایرانیان در سراسر جهان باور مشترکمان به پای صندوقهای رای می رویم تا آینده مان تنها به دست خودمان ساخته شود.

مسوولیت اجتماعی، همراهی برندهای مطرح اقتصادی در ساخت جامعه ای زیبا و سوق دادن مردم به سوی فضایل اخلاقی است و به طور حتم، نظام بانکداری کشور به عنوان یکی از مهم ترین ارکان کشور که مبتنی بر اصول اسلامی است، می تواند نقشی ماندگار داشته باشد.موسسه اعتباری"ملل" با هدف تحقق اهداف بانکداری اسلامی خود را مکلف به حرکت در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می داند و براساس باور مشترک تمامی ایرانیان، جامعه را به سوی لبیک گفتن به " میزان رای ملت است"، فرا می خواند.

بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری،" انتخابات سرمایه گزاری عظیم ملت ایران است" و موسسه اعتباری ملل خود را وامدار نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و اعتماد مردم می داند.بستری که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران برای شکوفایی و توسعه بانکداری اسلامی فراهم کرد و اعتماد جامعه در سرمایه گذاری در شبکه بانکی و اعتباری کشور، فضایی را به وجود آورده است که این بار مردم با اعتماد و ایمان خود به آرمانهای انقلاب اسلامی و ساخت آینده ای بهتر، به پای صندوقهای رای بیایند تا همگان شاهد سرمایه های بی نظیر ایران اسلامی باشند.ما سرمایه گزاران ایران هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز