خبرگزاری کار ایران

دو انتصاب جدید در وزارت اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۶۳

وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور در احکام جداگانه عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران و همچنین مدیر کل امور مالی وزارت دادگستری را منصوب کردند.

به گزارش ایلنا؛ وزیر اقتصاد طی حکمی محمدمهدی مظاهری را به مدت دو سال به سمت عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران منصوب کرد.

در متن حکمی که از سوی علی طیب نیا صادر شده آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به این سمت منصوب می شوید.

امیدوار است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

همچنین معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور طی حکمی، شیوا صافی را به سمت معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی وزارت دادگستری منصوب کرد.

در متن حکمی که از سوی سیدرحمت اله اکرمی صادر شده آمده است: به موجب این حکم به سمت معاون ذیحساب و مدیر کل امور مالی وزارت دادگستری منصوب می شوید تا به منظور انجام وظایف محوله و قانونی در قالب شرح وظایف و تفویض اختیار صادره از طرف ذیحساب مربوطه برابر ضوابط و مقررات عمل نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز