خبرگزاری کار ایران

نشست صمیمی مدیران استانی بانک ایران زمین و سپه

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۹۷

نشست صمیمی مدیریت شعب بانک سپه استان اصفهان و مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری بانک ایران زمین پیرامون موضوعات بانکی، وضعیت منابع و مصارف برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این جلسه که به میزبانی سبزواری مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران زمین برگزار شد، ایشان ضمن عرض خیر مقدم به مدیریت شعب بانک سپه و هیات همراه با تشریح سیاست های بانک ایران زمین به ضرورت حمایت از کارخانه ها،کارگاه ها و شرکت های فعال و اهمیت حفظ سرمایه های ملی پرداخت و تلاش در جهت رونق اقتصادی استان را از اهم وظایف بانک ها بر شمرد.

سبزواری در ادامه جلسه ضمن تشریح خدمات متفاوت و متنوع خاطر نشان ساخت، کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین با شعار(( برای زندگی همین یک زمین را داریم)) به موضوع ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی می پردازد و سهم بسزایی در اشاعه فرهنگ سلامت جامعه و حفظ محیط زیست را برعهده دارد. 

وی گفت: امیدواریم ارایه خدمات بانکی و اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی از سوی بانک ها در راستای تحقق اهداف ملی گامی موثر در جهت به حرکت درآوردن چرخه های اقتصادی وایجاد اشتغال و توسعه پایدار باشد.

مدیریت شعب استان اصفهان موفقیت های کسب شده در عرصه اقتصادی را حاصل همدلی و تلاش های گروه های مختلف به خصوص همکاری بانک ها با فعالان عرصه تولید بیان کرد.

وی با بیان اینکه ایران زمین خانه ماست و همه ما مسئول در حفظ آن برای آیندگان هستیم  لزوم استفاده صحیح از مواهب طبیعی خدادادی و محیط زیست را بسیار مهم عنوان  نمود.

در ادامه این دیدار حمیدرضا باقری مدیرشعب بانک سپه  این استان ضمن عرض تبریک سال نو در خصوص موضوعات بانکی مطالبی را بیان و رونق و توسعه بازار کسب و کار را زمینه ساز رشد اقتصادی کشور دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز