خبرگزاری کار ایران

اجرای کارت بلیط قطار شهری تبریز از ابتدای اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۱۳۸

با حمایت بانک شهر،کارت بلیط قطار شهری تبریز از ابتدای اسفندماه در متروی این شهر عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، یعقوب وحیدکیا مدیرعامل شرکت بهره‌بردار قطار شهری تبریز با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری کارت هوشمند شهروندی اظهار کرد: بانک شهر در این زمینه تلاش‌های بی وقفه‌ای انجام داد و با حمایت‌هایی که از سوی این بانک صورت گرفت، کارت بلیط شهروندی در گیت‌های ورودی متروی این شهر از ابتدای اسفند، الزامی است و تا پایان سال نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: این عملیات از ابتدای سال آینده، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز با کسر ۵۰۰ تومان صورت می‌گیرد. وحیدکیا در ادامه اظهار کرد: این برنامه هوشمند، در یک زمان‌بندی مشخص می تواند در سایر حوزه‌های حمل و‌نقل عمومی از قبیل اتوبوس  و تاکسی نیز اجرایی شود.

 مدیرعامل شرکت بهره‌بردار قطار شهری تبریز تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته و تفاهم نامه شهرداری تبریز با بانک شهر، استفاده از کارت شهروندی در حمل و‌نقل شهری تبریز به زودی با همکاری شرکت توسعه همیان‌شهر صورت وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

به گفته وی مراحل شارژ و توزیع کارت شهروندی انجام شده  و در روزهای آتی با هماهنگی‌های لازم به بهره‌برداری عمومی خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز