خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان مناطق نفت خیز جنوب و شرکت انرژی پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۰۶۵

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی و به‌منظور توسعه میادین رگ‌سفید، پارسی و شادگان، تفاهم‌نامه همکاری و قرارداد محرمانگی با شرکت‌ گسترش انرژی پاسارگاد منعقد کرد.

به گزارش ایلنا؛ این تفاهم‌نامه در راستای اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی در حوزه بالادستی صنعت نفت و با هدف توسعه میادین نفت و گاز، میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌ گسترش انرژی پاسارگاد که یکی از شرکت‌های تایید صلاحیت شده وزارت نفت است، در اهواز امضا شد.

این مدل قرارداد که توسط کارشناسان مناطق نفت‌خیز جنوب تدوین شده، در کلیات تابع مدل‌های قراردادی وزارت نفت و در جزییات تابع شرایط خاص مخازن مناطق نفت‌خیز جنوب است.

در این مدل قراردادی شرکت ملی نفت ایران کارفرما، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان مجری و شرکت‌ گسترش انرژی پاسارگاد پیمانکار است.

مدت اعتبار این تفاهم‌نامه 6 ماه است و بعد از آن طرح توسعه سایر شرکت‌هایی که در زمینه سه میدان رگ‌سفید، پارسی و شادگان طرح ارائه داده‌اند، بررسی می‌شود و در نهایت یک طرح توسعه واحد تهیه خواهد شد و بر اساس طرح توسعه واحد، شرکت‌هایی که مایل به همکاری مشترک برای توسعه میادین هستند، وارد مناقصه می‌شوند.

این تفاهم‌نامه صبح روز 10بهمن ماه با حضور مدیرعامل شرکت‌ گسترش انرژی پاسارگاد، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و تعدادی دیگر از مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب منعقد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز