خبرگزاری کار ایران

حاجی‌عبداللهی در جمع خبرنگاران:

اولین دبیرخانه نوجوانان وارد فضای‌مجازی می‌شود

دبیر همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از ورود جدی این دبیرخانه به عرصه فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اشکان حاجی عبدالهی، دبیر همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این دبیرخانه از سال۱۳۹۳ با همت جمعی از نوجوانان، و با مشارکت سازمان های مختلف و فراکسیون کودک و نوجوان مجلس راه اندازی شد.

وی افزود: اولین دبیرخانه ای هستیم که مدیریتش در دست خود نوجوانان است، و از آن جا که تا قبل از تشکیل دبیرخانه همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، برگزاری همایشی تحت این عنوان مطرح نبوده است، ما اولین جمعی بودیم که با این طرز و ساختار، کار خود را شروع کردیم.

دبیر همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود:به خاطر الگوسازی که همایش های نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انجام داد، هم اکنون شاهد همایشی‌هایی با ساختار مشابه هستیم، که البته از این بابت خداراشاکریم؛ زیرا توانستیم بنای خوبی را ایجاد کنیم.

حاجی عبدالهی در رابطه با وجود همایش‌های مشابه گفت: موضوع اصلی در اهداف یک همایش، تاثیرگذاری است، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی همایش‌ها بازیچه برخی افراد، جهت کسب قدرت، شهرت و ثروت شده است؛ البته نکته حائز اهمیت این است که هیچگاه چنین همایش‌هایی به جایگاه مطلوب اسلامی و مردمی دست پیدا نمی کنند.

این تهیه کننده تلویزیون مطرح کرد: به واسطه ارتباط های‌مان، جلسات بسیاری با حضور مسئولین و... داشته ایم که همواره تاکید بر انجام کارعملی داشتند.

دبیرهمایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تصمیم به حضور و تاثیرگذاری افزون تر در فضای مجازی هستیم و از این هفته نسبت به تولید و توزیع محتوا در این فضا اقدام خواهیم کرد؛ البته شبکه های اجتماعی در اولویت ما، برای توزیع محتوا هستند.

اشکان حاجی عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد: اولین دبیرخانه ای بوده ایم که نوجوانان هنرمند، رسانه ای و...، را در کنار مسئولین حوزه نوجوان جهت رفع دغدغه های‌شان قرار دادیم.

وی در پایان با بیان این که در سال ۱۳۹۳که این کار را آغاز کردیم، هیچ موسسه و دبیرخانه مشابهی فعالیت نداشت، گفت: هدف ما از بین بردن دیوار بین مسئولین و نوجوانان بود، که در این امربسیار موفق بودیم.

کد خبر : ۳۷۶۱۱۸