خبرگزاری کار ایران

استاندار قم تأکید کرد؛

معتادین متجاهر از سطح شهر قم جمع‌آوری شوند

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن سال نو، خواستار جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر قم در ایام باقیمانده تا نوروز و نگهداری از این افراد در کمپ‌های ترک اعتیاد شد.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اولویت پیشگیری و آموزش در امر مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: جنبه‌های اقتصادی این پدیده شوم برای سوداگران مواد مخدر، مبارزه‌ای دائمی را برای نجات جامعه متوجه مسئولین می‌کند.

وی نقش آموزش و ایجاد شناخت در محیط‌های کارگری و مراکز تحصیلی را مورد توجه قرار داد و افزود: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نیز بخش خصوصی برای برگزاری دوره‌های جامع پیشگیری و ارتقاء سطح آگاهی افراد و بویژه نسل جوان بهره برد.

نماینده عالی دولت در استان تلاش دستگاه‌های امنیتی و قضایی در مقابله با قاچاق مواد مخدر را مورد تقدیر قرار داد و گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها آمارهای سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر چه سنتی و چه صنعتی در استان و کشور کاهش قابل توجهی داشته باشد.

صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، دستور وزیر کشور مبنی بر پاکسازی فضای استان‌ها از معتادین متجاهر، خواستار تلاش مسئولان مرتبط برای تحقق کامل این امر در استان قم شد.

کد خبر : ۳۵۴۵۴۷