خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

مدیران قم در حل مشکلات مردم جدیت بیشتری داشته باشند

استاندار قم با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی اظهار کرد: مدیران بایستی آگاه به دغدغه‌های مردم باشند و در راستای حل مشکلات جدیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا از قم ،سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین، مشاورین و مدیران استانداری قم طی سخنانی نگاه صحیح و دقیق به مسائل و مشکلات را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: تعهد سازمانی یکی از مؤلفه‌های مهم در راه کسب موفقیت است. 

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۴ افزود: موفقیت استان در سال ۹۴، مرهون تلاش کلیه مدیران و پرسنل دستگاههای اجرایی است. 

صادقی با اشاره به جایگاه حاکمیتی استانداری، بروز بودن و آگاهی مدیران را موجب تقویت اینجایگاه دانست و اضافه کرد: اینجایگاه مسئولیت پذیری و پاسخگویی بیشتر را در پی دارد. 

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مدیران استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی باید آگاه به دغدغه‌های مردم باشند و در راستای حل مشکلات جدیت بیشتری داشته باشند. 

وی با تأکید بر نظارت بر امور استانی، به عنوان وظیفهٔ اصلی مدیران استانداری ادامه داد: اعتماد سرمایه اصلی مسئولین است که مورد تأکید اسلام نیز می‌باشد و بایستی در تمامی روابط خود این روحیه را نهادینه کنند. 

سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان به عنوان اولویت اصلی در سال آینده اظهار کرد: باید بستر‌های لازم برای توسعه بخش‌های گردشگری، عمرانی، صنتعی و بافت شهری را برای بهره برداری از ظرفیت بخش خصوصی آماده نماییم. 

لازم به ذکر است در این جلسه تنی چند از مدیران، به بیان گزارش عملکرد سال ۹۴ و تشریح برنامه‌های سال ۹۵ پرداختند.

کد خبر : ۳۵۴۴۳۳