خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار قم خبر داد؛

بازگشایی رمپ و لوپهای پروژه ۹ دی(پل جمهوری) شهر قم تا پایان سال

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: رمپ و لوپ های پروژه ۹ دی به سمت بلوار امام رضا(ع) تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از قم، دکتر علیرضا قاری قرآن با اشاره به وضعیت اجرایی پروژه ۹ دی اظهار کرد: پل ۹ دی یکی از پروژه‌های نمونه و شاخص شهرداری در ماه‌های گذشته است که روند اجرایی بسیار خوب و سریعی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه توافقاتی در مسیر اجرایی پروژه با پیمانکار اصلی برای تکمیل بخش‌هایی از آن صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در خصوص رمپ و لوپ‌های پل جمهوری توافق شده تا پیمانکار کار را ادامه ندهد و پروژه تحویل شهرداری قم گردیده که روند اجرایی آن به سرعت انجام می‌شود.

قاری قرآن با بیان اینکه بخشی از پروژه ۹ دی به صورت مستقل توسط شهرداری قم اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون در زمان کمی با کیفیت بالا بخش های زیر نظر شهرداری در حال تکمیل است.

وی از بازگشایی بخشی از رمپ و لوپ های پروژه ۹ دی تا پایان سال خبر داد و افزود: رمپ و لوپ های مسیر ورودی به سمت بلوار امام رضا(ع) با روندی که در حال پیگیری است، تا پایان سال یا اوایل سال جدید در اختیار مردم قرار می گیرد.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه بخش هایی از پروژه ۹ دی مشکل معارض دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه در حال پیگیری تملک و رفع مشکلات این قسمت از پروژه است تا روند تکمیل کامل پروژه سرعت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت رفع مشکلات معارض، پروژه به سرعت تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توان این کار را دارد که با رفع مشکلات روند تکمیل پروژه در این بخش را به سرعت طی کند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم اضافه کرد: پیش بینی ما این است که با تملک بخش جنوبی پروژه ظرف چهارماه آینده تمام پروژه را بازگشایی کنیم.

کد خبر : ۳۵۲۱۰۴