خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

فاضل لنکرانی: مردم با حضور گسترده‌، بهترین انتخابات را رقم بزنند

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات بهترین انتخابات تاریخ انقلاب را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی ظهر امروز پس از انداختن رای خود در صندوق سیار شماره ۵۰۶ حوزه انتخابیه استان قم اظهار داشت: مردم با شرکت در انتخابات حماسه بزرگی را رقم می‌زنند.

او خاطر نشان کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نکات مهمی که در باب شرکت در انتخابات فرمودند اهمیت شرکت در انتخابات این دوره برای مردم بیش از پیش روشن شد و قطعا حضور باشکوه مردم موجب اقتدار این کشور می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اهمیت مشارکت در امور سیاسی و بویژه انتخابات برای مردم محسوس‌تر و روشن‌تر شده است، گفت: ان‌شاءالله مردم با حضور گسترده در انتخابات امروز یکی از بهترین انتخابات را رقم بزنند و علاوه بر آن به وظیفه الهی خود عمل کنند.

او گفت: ان‌شاءالله مردم کسانی را انتخاب کنند که منویات امام خمینی و اصولی که ایشان به آن تاکید داشتند و مصالح کشور را در نظر بگیرند و برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

فرزند مرحوم آیت فاضل لنکرانی یادآور شد: مرحوم والد ما به عنوان یکی از مراجع بزرگ تقلید تشیع همواره مقید بودند که در انتخابات شرکت کنند و اصولا شرکت در انتخابات را واجب می‌دانستند.

 

کد خبر : ۳۵۰۵۷۵