خبرگزاری کار ایران

سقائیان نژاد:

شهرداری‌قم نباید به طور مستقیم وارد ساخت و ساز بلوار پیامبر اعظم شود

شهردار قم بر لزوم استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در احداث و توسعه بلوار پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم که با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری قم برگزار شد بر اهمیت سرمایه گذاری در این بلوار تاکید و راهکاری عملی اجرای آن و چگونگی جذب سرمایه‌گذار را مورد ارزیابی قرار داد. 

شهردار قم در این جلسه با اشاره بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه این بلوار ابراز داشت: با توجه به وضعیت کسادی بازار و همچنین فقدان بودجه مناسب، شهرداری نباید به طور مستقیم وارد حوزه ساخت و ساز در این بلوار شود بلکه با حمایت از بخش خصوصی بتواند ساخت و ساز در این بلوار را توسعه دهد. 

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه باید از شرکت‌های معتبر در حوزه واحدهای اقامتی بهره‌مند شویم گفت: باید روند سرمایه گذاری در این بلوار را به سمتی هدایت کنیم که در تعارض با ماهیت مذهبی قم نباشد. 

قائم مقام شهردار قم نیز با بیان اینکه باید پتانسیل‌های جدیدی که می‌توانیم در شهر ایجاد کنیم را مورد توجه ویژه قرار دهیم تصریح کرد: باید موضوع بهره ‌برداری را هم مورد توجه قرار داده و از منظر هویتی به ساخت و سازهای تجاری در شهر نگاه کنیم. 

در ادامه این جلسه اعضاء شورای اسلامی شهر دیدگاههای خود را در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم (ص) بیان نمودند.

کد خبر : ۳۳۰۴۷۷