خبرگزاری کار ایران

استیلی پس از شکست در قم:

شکست از صبا منصفانه نبود/ پنالتی ما را نگرفتند/باشگاه اولتیماتومی به من نداده است

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه باخت عصر امروز تیمش برابر صبای قم منصفانه نبود، گفت: پنالتی ما را نگرفتند و کارت‌زرد پژمان نوری بی‌دلیل بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حمید استیلی، بعد از شکست عصر امروز برابر صبای‌قم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم شایسته این بازی بودیم اما شکست خوردیم. 

وی با بیان اینکه بازی را خوب آغاز کردیم و حتی نیمه اول دروازه‌بان ما زمین هم نخورد، گفت: مثل سه بازی اخیر علی رغم شایستگی شکست خوردیم. 

سرمربی ملوان انزلی درباره داوری بازی گفت: هیچ‌وقت راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما پنالتی برای ما نگرفتند و کارت زرد پژمان نوری بی‌دلیل بود و در اخطار دوم هم فیلم نشان داد پنالتی روی نوری را نگرفتند و به جای آن کارت زرد دادند. 

وی با بیان اینکه شرایط بازی طوری رقم خورد که علی‌رغم حملاتی که داشتیم در ‌‌نهایت شکست خوردیم، گفت: حریف بعد از ۱۰ نفره شدن ما دو-سه مرتبه صاحب فرصت شد. 

استیلی با تأکید بر اینکه از نحوه بازی بازیکنان‌مان راضی بودیم و واقعا با جان و دل بازی کردند، گفت: ۷۰-۶۰ درصد ملوان امروز زیر ۲۰ سال بود. 

وی با بیان اینکه شایسته باخت در 3 بازی اخیر نبودیم اما این اتفاق افتاد و شرمنده مردم انزلی شدیم، تأکید کرد: شاید مردم انزلی این جوانگرایی که لطمات زیادی دارد و خط حمله نداشتیم را نخواهند؛ مثلا علی عابدی بازیکن ۱۹ ساله را وارد زمین کردم که قطعا آینده‌دار است ولی امیدوارم بهتر بازی کنیم. نحوه بازی بازیکنان ما فوق‌العاده بود اما نتیجه منصافه نبود. 

وی با بیان اینکه نیمه‌دوم صبا چون بازی مستقیم انجام می‌داد بهتر بازی کرد، گفت: آن‌ها روی برخورد توپ با مدافع ما به گل رسیدند. 

استیلی با بیان اینکه اتفاقات فوتبالی به ضرر ماست، گفت: 6 بازیکن تیم ما نبودند اما جوانان ما خوب کار کردند و قول می‌دهم نیم فصل‌دوم بهتر کار کنیم. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه‌ملوان به وی درباره نتایج ضعیف تیم هشدار داده؟ گفت: باشگاه ملوان هیچ اولتیماتومی به من نداده است.

کد خبر : ۳۲۹۳۷۷