خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت الله سبحانی؛

دوازدهمین نشست مفسران قرآن حوزه علمیه به کار خود پایان داد

دوازدهمین نشست مفسران قرآن حوزه علمیه قم، با حضور آیت الله سبحانی از مراجع تقلید شیعه در قم، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم، بعد از برگزاری برنامه‌هایی در سه شب متوالی در بیت علامه طباطبایی (ره) در قم، پنج شنبه شب (۲۸آبان۹۴) با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و تجلیل از دو خادم قرآنی به کار خود پایان داد. 

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعه در قم، آیت الله ممدوحی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین می‌رکتولی رئیس مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم از سخنرانان این مراسم بودند. 

این همایش سه روزه، همزمان با برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، که طی آن و در شب اول، آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، و همچنین در شب دوم آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید و آیت الله مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین و در ‌‌نهایت در شب سوم و پایانی، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله ممدوحی از اعضای مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداختند. 

در مراسم اختتامیه این همایش و پس از سخنرانی آیت الله سبحانی، از فرزندان مرحوم آیت الله خزعلی و مرحوم آیت الله مؤیدی قمی تجلیل شد. 

کد خبر : ۳۲۳۷۵۳