خبرگزاری کار ایران

برهانیان در جمع خبرنگاران:

می خواهم در شهر قم سرمایه گذاری کنم

یک سرمایه گذار مدعی شد: در صورتی که شرایط و فضای کار مساعد باشد، علاقه مند به سرمایه گذاری در شهر قم و ساخت یک هتلینگ بیمارستان در این شهر هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «علی برهانیان» که در چند سال گذشته مدیر هتل چهار ستاره پارسیا در شهر قم بوده است، در سالن اجتماعات این هتل و در جمع خبرنگاران مدعی شد: زمانی که اسکلت ساختمان هتل پارسیا قم زده شده بود، با این شرط که 10سال مجموعه این هتل در اختیارم باشد، آن را تکمیل و حدود 7میلیارد و نیم برای ساخت و تکمیل آن سرمایه گذاری کردم.

وی مدعی شد: به تازگی حکمی برای تخلیه این هتل به من داده شده است که ذهن ما را آشفته و درگیر خود کرده است.

این سرمایه گذار مدعی شد: در صورتی که مسئولان، فضای مناسب برای سرمایه گذاری را فراهم کنند، علاقه مند هستم که یک مجموعه هتلینگ بیمارستان در شهر قم بسازم و قطعا ساخت چنین مجموعه ای، توریسم درمانی استان قم را توسعه خواهد داد.

وی با بیان این که هتل پارسیا قم در سال های گذشته تقریبا سرآمد هتل های قم بوده است، مدعی شد: توانستیم در این مجموعه خدماتی - رفاهی، حدود 70 تا 80 نفر را مشغول کار کنیم که قطعا با حمایت از سرمایه گذارانی چون بنده، مشکل اشتغال جوانان تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

«زمان پناهی» معاون «برهانیان» در هتل پارسیا نیز در این نشست خبری با بیان این که در چهارسال گذشته به دلیل مشکلات خارج از هتل، مدام در استرس بودیم، مدعی شد: به عنوان یک شهروند از مسئولان تقاضا دارم تکلیف هتل پارسیا قم را روشن کنند، چرا که این اقدام موجب چگونگی نگاه سرمایه گذاران به فعالیت در قم خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۸۱۲۴