خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

دستاوردهای علمی پژوهشگران، زیرساخت کارهای اجرایی باشد

صادقی با تاکید بر افزایش بهره وری جامعه با استفاده از آثار پژوهشی اظهار کرد: دستاوردهای علمی پژوهشگران باید به عنوان زیرساخت کارهای اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از قم، سید مهدی صادقی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت کار مدون و ادامه دار در زمینه پژوهش تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اینکه هدف از برگزاری هفته پژوهش ایجاد تعامل بیشتر بین عرضه کنندگان و دریافت کنندگان پژوهش هاست افزود: همه باید تلاش کنیم تا کارهای پژوهشی تنها جنبه کتابخانه ای نداشته باشند.

صادقی با تاکید بر افزایش بهره وری جامعه با بهره برداری از آثار پژوهشی اضافه کرد: دستاوردهای علمی پژوهشگران باید به عنوان زیرساخت کارهای اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده عالی دولت در استان تولید محتوای غنی در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بایستی با پرهیز از موازی کاری و اعمال جزیره ای، واحدهای پژوهشی مرتبط را به یکدیگر متصل نماییم تا نتیجه واحد و قابل بهره برداری بدست آید.

صادقی حمایت از دانشجویان نخبه و ایجاد فرصت حضور همه پژوهشگران در راستای بروز استعدادها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: موضوع اعتبارات را نیز می توان با کاهش هزینه ها در بخش های غیرضروری حل کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی در کنار نمایشگاه حقیقی می تواند نظر اقشار مختلف جامعه را تامین کند تصریح کرد: باید برنامه های متنوع و خوبی برای بهره مندی هر چه بیشتر از این فرصت در هفته پژوهش تدارک دیده شوند.

کد خبر : ۳۱۶۶۲۳