خبرگزاری کار ایران

طبق آخرین آمار هلال احمر؛

کشته‌های تصادف جاده‌قدیم قم-تهران 23نفر شدند/21نفر از کشته‌ها کارگر افغانی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۷۶۳

با فوت 3نفر از 10مصدوم تصادف شب گذشته جاده قدیم قم-تهران، تعداد کشته شدگان این حادثه به 23نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، با فوت 3نفر دیگر از مصدومان تصادف مرگبار شب گذشته در جاده قدیم قم-تهران، که بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون و یک خودرو پیکان سواری در کیلومتر 20 جاده قدیم قم-تهران رخ داد، تعداد کشته های این سانحه دلخراش به 23 نفر رسید که از این تعداد 21نفر کارگران افغانی هستند.

در اثر این تصادف دلخراش که ساعت 19:10 یکشنبه 26 مهرماه 94 رخ داد، 18سرنشین مینی بوس که کارگر افغانی بودند به اضافه راننده مینی بوس و راننده کامیون در همان لحظه تصادف جان باختند و 10مصدوم حادثه نیز به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند که طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی هلال احمر، 3تن از این 10نفر مصدوم نیز جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه کشور به خبرنگاران گفت: علت وقوع این حادثه انحراف به چپ راننده کامیون و برخورد با مینی بوس حامل کارگران بوده که یک دستگاه خودرو پیکان سواری نیز که در مجاورت این کامیون بود، به این تصادف اضافه می شود.

واحدهای امدادی پس از وقوع این حادثه سریعا خود را به محل حادثه رسانده و محور قدیم قم-تهران نیز برای ساعاتی مسدود بود تا این که پاکسازی به صورت کامل صورت گرفت. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز