خبرگزاری کار ایران

آیت الله علوی گرگانی:

حمایت از جوانان وظیفه دولت و مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۹۱۶

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با بیان این که نباید با سنگ اندازی در مقابل جوانان، مانع ترقی و پیشرفت آنان شد، تأکید کرد: حمایت از جوانان وظیفه دولت و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء جهاد دانشگاهی قم، با بیان این که عقیده ام بر این است که جوانان کشورمان می توانند، به پیشرفت های بسیار بزرگی برسند، اظهار داشت: شعار (ما می توانیم)  بیانگر این حقیقت است که جوانان متدین ایران اسلامی از همه جهات بر جوانان اروپایی برتری دارند.

وی با بیان این که امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بیان شعار(ما می توانیم)، به جوانان کشور فهماندند که می توانیم بر نادرستی ها و مشکلات غلبه کنیم، خطاب به جوانان حاضر در جلسه گفت: آنچه که بیش از همه به آن نیازمند هستید، اراده، قدرت، اعتماد به نفس و تکیه به توانایی خود است.

این مرجع تقلید با بیان این که نمونه بارز توانایی و اعتماد به نفس جوانان کشورمان، شکافتن اتم و رسیدن به دانش هسته ای است، گفت: جوانان ثابت کرده اند که می توان با تکیه بر ایمان، اراده قوی و اعتماد به توانایی داخل کشور، شعار «ما می توانیم» را در بدترین شرائط نیز محقق ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، جوانان این سرزمین توانستند پیشرفت قابل ملاحظه ای در تمام مراحل علمی دنیا داشته باشند و این امر تنها با اعتماد، باور و یقین به توانایی داخلی به دست آمده و اگر نبود این اعتماد به نفس، هرگز نمی توانستیم به این مراحل و درجات برسیم.

آیت الله علوی گرگانی در پایان سخنان خود تأکید کرد: حمایت از جوانان، وظیفه دولت و مسئولین است؛ نه اینکه در مقابل توانایی آنان که با از خودگذشتگی در حال فعالیت هستند، سنگ اندازی کرده و راه های ترقی و پیشرفت آنان را ببندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز