خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان قم مطرح کرد؛

افزایش اظهارنامه الکترونیکی مؤدیان مالیاتی استان قم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۵۴۶

مدیر کل امور مالیاتی استان قم، با بیان این که فرهنگ پرداخت مالیات باید بیش از گذشته در بین آحاد مردم نهادینه شود، از افزایش ارائه اظهارنامه الکترونیکی مؤدیان مالیاتی این استان خبر داد.

«سعید حسنی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به افزایش ارائه اظهارنامه الکترونیکی سال 93 توسط مؤدیان مالیاتی استان قم نسبت به سال گذشته اظهار داشت: درحال حاضر فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه نسبت به گذشته بهبود یافته است، ولی ضرورت دارد این امر بیش از گذشته نهادینه شود.

وی افزود: همه باید از مزایای پرداخت مالیات مطلع باشند و در جهت استقلال اقتصادی و توسعه و آبادانی کشور تلاش نمایند.

مدیر کل امور مالیاتی استان قم، اهمیت پرداخت به موقع مالیات را مورد تاکید قرار داد و گفت: پرداخت مالیات، بایستی براساس درآمدهای واقعی و عادلانه وصول گردد، به نحوی که بتواند در عین تأمین بخشی از درآمدهای دولت، زمینه ساز اجرای طرح های عمرانی و آبادانی کشور نیز گردد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که رابطه بین وصول مالیات واقعی براساس مستندات با اقتصاد مقاومتی یک رابطه مستقیم است، گفت: انتظار داریم دستگاه های اجرایی، نظارتی، اقتصادی و نهادها در اجرای این رسالت مهم، نظام مالیاتی را یاری کنند.

مدیر کل امور مالیاتی با قدردانی از مودیانی که با پرداخت به موقع مالیات در ادای دین متعهد بوده اند، اظهار داشت:عدالت اجتماعی با پرداخت مالیات عادلانه و مصرف صحیح و بهینه آن محقق می گردد و ضرورت دارد همه به آن اهتمام داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز