خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه کتاب استان قم؛

جلد نهم تفسیر قرآن کوثر رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۵۲

جلد نهم تفسیر ۱۱ جلدی کوثر در نمایشگاه کتاب استان قم رونمایی می‌شود. / در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، ۱۵۰ عنوان کتاب تفسیری، حدیثی و حوزوی به مخاطبان عرضه می‌شود.

ایلنا: مدیر داخلی انتشارات هجرت گفت: جلد نهم تفسیر ۱۱ جلدی کوثر در نمایشگاه کتاب استان قم رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، مهدی نقدی از حضور انتشارات هجرت در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰ عنوان کتاب تفسیری، حدیثی و حوزوی به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی شاخص‌ترین کتابی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود را تفسیر قرآن کوثر دانست و گفت: این تفسیر تالیف حجت الاسلام یعقوب جعفری است که هر سال یک جلد آن آماده چاپ می‌شود.

مدیر داخلی انتشارات هجرت بیان کرد: پیش بینی شده که تفسیر قرآن کوثر در ۱۱ جلد آماده شود که در نمایشگاه کتاب جلد نهم آن رونمایی خواهد شد.

نقدی ادامه داد: این تفسیر، کتابی جامع بوده و برای اساتید قرآنی، مدرسان حوزه علمیه و پژوهشگران علوم قرآنی مفید است.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر تحریم‌های شدید ناشران را با مشکل جدی مواجه کرد ولی انتشارات هجرت از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کرده و کتبی که بیشتر مخاطب دارد را به چاپ رسانده و از چاپ مجدد کتب کم مخاطب پرهیز کرده است.

نقدی به چاپ برخی کتب که برای انتشارات و مخاطبان سنگین و پرهزینه است اشاره کرد و گفت: یکی از این کتب، موسوعه بود که به دلیل گران تمام شدن هزینه چاپ و ناتوانی خرید مخاطبان در حال حاضر به چاپ نمی‌رسد.

وی در ادامه از چاپ ۳ کتاب در سال جاری برای نخستین بار خبر داد و گفت: این کتب مجموعا ۲ هزار صفحه می‌شود و هر یک با تیراژ هزار جلدی به چاپ رسیده است.

مدیر داخلی انتشارات هجرت گفت: این انتشارات بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب را منتشر می‌کند ولی در حال حاضر به دلیل تمام شدن برخی از کتب پرمخاطب، موجودی نداریم و فقط ۱۵۰ عنوان کتب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز